elin-mylife

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Elin - 18 december 2014 20:45

För varje dag som går så blir jag räddare och räddare för att komma till skolan. Osäker. Mornarna är vanliga, men det är när jag är på väg till skolan det börjar. Jag blir nervös när jag ska ta på mig bältet i bussen, när jag ska ut till mitt skåp, om skorna låter för mycket m.m Det är jobbigt att jag ska känna så här..därför känner jag nu att det ska bli skönt att få vara ledig! Tänka, få rensa ur mina tankar, försöka gå vidare och ladda upp mig så att jag orkar skolan nästa termin!


Ytterligare en dag är gjord och nu är det bara EN dag kvar! Den dagen ALLA väntat på! Då vi ska få gå till skolan, prata/göra nåt kul - vad vet jag vad ni ska hitta på i skolan? och få betygen! Är ni lika spänd som mig? Haha känns i magen att jag börjar bli nervös - vad kommer jag då inte vara IMORGON? Jag önskar er alla som får betyg ett lycka till och att det går bra för er!   

Skoldagen för mig imorgon kommer se ut så här - frukost i skolan, julshow och sedan får vi betygen å slutar efter det. Kommer hem någon gång efter tolv! Därefter väntas en tur till Ikea med familjen, farmor och farfar. Låter som att dagen blir bra. Ska också bli julstädning när vi kommer hem..

______________

Har inte haft den bästa dagen idag så att säga..tiden gick så segt och det var så kallt å jag bara frös. På tal om och frysa, fick stå UTE i 40 minuter på bussen men den kom aldrig så Linus kom snällt och hämtade mig - jag var helt frusen, stod å skakade och mina händer var helt blåa/lila. Kändes verkligen som att jag skulle fysa ihjäl - hemskt var det! Jag rent ut sagt flög in i bilen när han kom! 


Börjar få panik för knölen som jag har på mitt finger. Jag vet inte varför jag har den och jag har inte slagit i mig utan den bara kom upp utan att jag visste nåt. Mamma kollade på den och mitt andra långfinger, det är en sjuk skillnad mellan dem.

Hoppas just nu att knölen försvinner så att jag slipper tänka på det nu under lovet! 


Kram på er ♥

Bjur på en spansk låt   




-

Av Elin - 18 december 2014 08:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards