elin-mylife

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Elin - 17 december 2014 19:45

 

Av Elin - 17 december 2014 19:30

Tankarna har gått runt i huvudet hela dagen, på VEM som förstörde mitt skåp. Jag är inte säker på vem det är, men vad jag känner och ser just nu skulle det inte förvåna mig ett DUGG att det var "den" personen! Förbannad är jag så att det bara kokar inom mig. Jag hoppas verkligen att jag har fel att det kan vara h*n men eftersom att min känsla och syn på den personen är såpass så skulle det som sagt inte förvåna mig..dock bara ledsen då andra personer råkat ut för saker av "den" personen, och jag är rädd att en person som finns i min "närhet" råkar illa ut av "den" personen också eller att h*n gör säger saker om mig till kompisen som INTE är sant!


Man kan ALDRIG vara säker på vem det är - och just nu är hoppet ute med att jag kan lita på någon - inte ens min familj kan jag lita på längre.. 

___________________

Har varit en grymt seg dag idag. Kändes som att jag ALDRIG skulle komma hem, som att en sekund var sju minuter - så kändes min dag. 


Haft en vanlig dag i skolan idag, skypeat lite med Alice i skolan som just nu är i Thailand och göttar sig medan vi är här i kylan och...fryser. 

Lyssnat på massa spansk musik på spanskan och verkligen haft det grymt kul, skrattade grymt mycket när en från klassen på spanskan sjöng. HAHA! Han hade en diskborste som mikrofån med - mums. Spelat bingo med, blev dock ingen vinst. 

Väl hemma blev det att svara på kommentarer men tittade också in på era bloggar.   

Ska strax tvätta håret och försöka vara tillsammans med familjen ikväll. Dags och sätta fart på det sista då!

___________________

Imorgon är det TORSDAG - woop woop - vi närmar oss ledigheten mer och mer!

Det blir en vanlig dag, lite film, städning i skolan och sen antagligen någon vanlig lektion. Slutar också tio över ett, men vi får se hur jag tar mig hem! 


Hoppas att ni alla haft en bra dag! Kram på er ♥♥

 

 


Av Elin - 17 december 2014 09:30

September:        

Vi lastade av en full lastbil med hö, tog lång tid och var sjukt jobbigt och tungt men det gick hur bra som helst -tillsammans är inget omöjligt! :) 

Bloggen fyllde också två år! Tack vare ER! Jag vill tacka er än en gång - och det kommer ABSOLUT tackas för en grej i framtiden som jag håller på och fundera över - ni kan ju gissa vad!   


Oktober: 

   

Vi gjorde för första gången EGET smör som var hur gott som helst! Ska självklart göras flera gånger då det var sjukt enkelt å kul. GRYMT! 

Men så försvann en ängel ifrån oss också. En otroligt vacker ängel som nu vakar över oss uppe i det blå och kommer göra det till vi ses igen.

Det var jobbigt ett tag, men jag vet att han mår BRA nu ch har verkligen gått vidare <3


November: 

         

Resan till Åland! Har också haft fullt upp med plugg, både läxor men mest PROV...varit en kämpig månad men nu är den över och jag kan bara lägga mig ner å njuta av att allt snart är borta i kanske två veckor! 

Vi har också fått en till hunn hit, inte vi men Sara å Linus. Så otroligt mysig hunn! Harry

Tre år sedan Tina försvann från oss med.

Hoppas att alla NI har haft ett otroligt bra år hittills och att det fortsätter så! Något extra roligt som NI hittat på i år så är det bara att skriva det, kul och veta!    Hoppas att ni får en bra onsdag♥ !!!! Nu är det bara SJU dagar kvar till julafton!



Ovido - Quiz & Flashcards