elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

September, oktober, november

Av Elin - 17 december 2014 09:30

September:        

Vi lastade av en full lastbil med hö, tog lång tid och var sjukt jobbigt och tungt men det gick hur bra som helst -tillsammans är inget omöjligt! :) 

Bloggen fyllde också två år! Tack vare ER! Jag vill tacka er än en gång - och det kommer ABSOLUT tackas för en grej i framtiden som jag håller på och fundera över - ni kan ju gissa vad!   


Oktober: 

   

Vi gjorde för första gången EGET smör som var hur gott som helst! Ska självklart göras flera gånger då det var sjukt enkelt å kul. GRYMT! 

Men så försvann en ängel ifrån oss också. En otroligt vacker ängel som nu vakar över oss uppe i det blå och kommer göra det till vi ses igen.

Det var jobbigt ett tag, men jag vet att han mår BRA nu ch har verkligen gått vidare <3


November: 

         

Resan till Åland! Har också haft fullt upp med plugg, både läxor men mest PROV...varit en kämpig månad men nu är den över och jag kan bara lägga mig ner å njuta av att allt snart är borta i kanske två veckor! 

Vi har också fått en till hunn hit, inte vi men Sara å Linus. Så otroligt mysig hunn! Harry

Tre år sedan Tina försvann från oss med.

Hoppas att alla NI har haft ett otroligt bra år hittills och att det fortsätter så! Något extra roligt som NI hittat på i år så är det bara att skriva det, kul och veta!    Hoppas att ni får en bra onsdag♥ !!!! Nu är det bara SJU dagar kvar till julafton!



 
 
Lotta

Lotta

17 december 2014 11:08

Sv: Tack så mycket:) och ja, det blir man verkligen!! Men nu är det typ bara julmusik som spelas här hemma för jag vill ha julstämning =) KRAM!

http://olesenstjej.blogg.se

 
Emmy

Emmy

17 december 2014 13:24

Vad är det för grej i framtiden som vi ska gissa på? Blev riiiktigt nyfiken nu!!

sv;
Haha nej det var inte alls härligt, men det blev ju som tur var bättre hihi! Kraaam ♥

http://eeemmylam.blogg.se

 
Ida

Ida

17 december 2014 14:54

Händelserika månader. :) Jullov nu? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

17 december 2014 16:26

Så mycket som hänt :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

17 december 2014 17:09

Svar: Ja, jag vart lite snopen liksom!
Men men - jag har ju ett fint jobb så deppar inte, men man reagerar. De tog ju ändå tid ifrån mig när jag åkte dit.

http://www.mizca.se

 
Linn♡

Linn♡

17 december 2014 17:44

Härliga bilder♥♥♥♥
Sv; Tack såååååå jätte jätte mycket bästa du!! Min dag har varit braaa:))) Massa massa kramar till dig♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ LOVEUUUU!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

17 december 2014 19:06

SV: Tack! Jo det går framåt. Nja inne på julen är jag aldrig. Gör dock allt som står i min makt för att få julstämning. Den börjar sakta smyga sig på. :)

Hoppas det blir skönt med jullov. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

17 december 2014 21:20

Jack... <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards