elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Födelsedagsfrågor

Av Elin - 4 januari 2015 18:32

1. Vilken dag fyller du år? - 4 Januari

2. Hur gammal fyller du år? -15 år 

3. Får du frukost på sängen när du fyller år? -Ja det får jag! Brukar sova när dem kommer in men just iår sov jag räv. Var vaken och hörde att dem var på väg så slängde mig under täcket xD HAHAH

4. Hur firar du din födelsedag? - Med min familj och släkt..

5. Vad önskar du dig/vad har du fått? - Jag fick träningskläder, pengar, presentkort och halsband! :) är jättenöjd!

6. Tycker du det är roligt och fylla år? - Både ja och nej!

7. Hur ska du fira de här/nästa år? - Idag firade jag det med att min farmor å farfar kom hit, sedan med hela familjen! Vi pratade och fikade. Nästa år blir väl likadant skulle jag väl tro..

8. Hur var/är din födelsedag? - Min födelsedag var suvären! Bästa födelsedagen på länge ska jag säga er! :D Dock fick jag sådan panikångest när jag öppnade mina presenter - hatar när folk sitter och tittar på mig när jag gör något, ex som att öppna paket.. fy fan!

9. Bästa födelsedagsminnet? - Har inte direkt något favoritminne, men det är när mina närmaste är samlade på min dag och vi bara har det trevligt!<3

 
 
natalia

natalia

4 januari 2015 19:00

Svar: Jag beställde den på nätet o minns inte var ;((((

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

4 januari 2015 19:13

åh mysiga frågor♡♡ Låter som en toppen bra dag!! Mysig dag med familjen och farmor o farfar - precis så som det ska vara!
Hahah ja, håller med dig, ibland kan det vara jätte jobbigt när alla stirrar på en när man ska öppna presenternaXd

Sv; Blir såå glad över att höra det♡♡

GRATTIS IGEN VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKA, ELIN, jag älskar diig!!
Miljoner grattiskramar till dig!!♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

4 januari 2015 19:59

hej! allt bra? :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Annie

Annie

4 januari 2015 20:12

Sv: Ja det är så mysigt verkligen, älskar bio hemma :) ;)

Åh tackar så mycket :)Det har gått bra, har pluggat rätt mycket, känns skönt såhär efteråt att jag börjat på allvar med plugget igen! ;)

Kul med födelsedagsfrågor! ;) Bra månad du fyller år, min sambo fyller också i januari ;)

Ha en fin kväll**

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

4 januari 2015 20:38

Härligt att du haft en bra födelsedag! :)

http://spontan.blogg.se

Elin

4 januari 2015 20:46

Absolut! :)

 
MiraKidvall

MiraKidvall

4 januari 2015 20:53

Jättefin blogg! Xx

http://Mirakidvalls.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards