elin-mylife

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Elin - 2 april 2015 23:15

Jag känner hur pollen har kommit hit.

Det svider starkt i mina ögon, de är så jävla torra och näsan är inte som vanligt. Jag är trött, överdrivet trött, hela tiden. Dröjer inte länge förens jag får ligga inne med tabletter i högsta hugg. Jag vill inte ha det här. Jag både hatälskar våren, sommaren och hösten.. får amputera bort ögonen XD

Nej, men jag hoppas på detta året, att jag slipper känna av så mycket!


Har ni pollenallergi? 

 

Hoppas att ni haft en superbra dag! 
Min dag har varit bra. Jag har fått mycket gjort i skolan och det känns helt underbart. Vi hade nämligen möjligheternasdag i skolan så vi fick jobba med lite vad vi ville och behövde. Jag jobbade med en bokrecension både i svenskan och spanskan - spanskan är översättningen klar, dock så måste jag få hjälp med att finslipa den innan jag skickar in den till läraren! Känner mig nöjd då det var mycket jag skrev och att jag iprincip är klar. Svenskan rullade också på, halvvägs dit jag ska vara!

Körde lite matte också, den behöver vi dock inte prata om....gick åt helvete att göra det xD dock skiter jag i det då matte suger!   MOHAHAH
Slutade senare idag och jag var helt slut efter dagen, så det känns helt underbart att vara ledig nu!!! Det är vi allihopa värda! 


Hur ska detta lovet firas och vad ska man hitta på tro? Jag har inte direkt något planerat, får väl bli lite spontana saker...men det som jag iallafall lovat mig själv att göra är att träna och träffa lite gött fölk! :D Tror också att Sara och jag skulle hitta på något.

Påsklov - here we come!!!<3

 

Imorgon startas påsklovet med storstädning i huset - inte det roligaste direkt....OCH träning! Det längtar jag verkligen till<3

Nu ska jag ta och borsta tänderna å hoppa i säng. Är värd lite vila och sovmorgon nu.

Godnatt fina människor   

Ovido - Quiz & Flashcards