elin-mylife

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Elin - 24 april 2015 18:08

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera er redan nu då jag har en otrolig huvudvärk som jag ska försöka sova bort ett litet tag...jag har så ont i huvudet så det känns som att jag kommer kräkas när som helst! Är helt varm och känner mig allmänt sliten. 
Magen värker. Ryggen värker. - Känner redan att den här helgen kommer bli toppen..


Haft ont hela dagen, både i huvudet men mest i magen. Haft massa trängningar. Sprungit på toaletten. Druckit i massor, men ingenting hjälper, tillslut trodde jag att jag skulle svimma när jag kom hem p.g.a huvudvärken. Det bara snurrade och snurrade i huvudet på mig. 

Nu får det vara nog!


Jag har annars haft en bra dag i skolan. Var på en mässa där vi fick höra lite om gymnasium.

Just nu har jag ingen aning om vad jag ska välja eller gå. Det bara snurrar i massor. Har tre gymnasium som jag sitter och funderar på...dock kommer min framtid se helt annorlunda ut vad jag än kommer välja för gymnasium. Jag är ganska säker på det då jag ska KÄMPA järnet!! ;)


Blivit klar med två inlämningar idag och det känns faktiskt bra nu efteråt, iallafall med svenskan! Jag är nöjd, kunde inte göra bättre ifrån mig. Väntar intenstivt på resultaten nu!! 


Nu i helgen blir det både lite vila, men också MASSA plugg! :( Engelskaläxa och lite räknade på matten...har prov nästa vecka! Kan ingenting. Matte suger k*k...

 

Ursäkta för all negativ energi. Ska försöka att vända på det och komma tillbaka positiv, men det är svårt när jag mår som jag mår. Ses imorgon, ska då svara på alla kommentarer och besöka er :)

 

GODNATT!


Av Elin - 24 april 2015 16:20

Av Elin - 24 april 2015 08:30

Akta så att ni inte har för högt!!

Ovido - Quiz & Flashcards