elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 december 2013

19 dagar till julafton

Av Elin - 5 december 2013 18:18

Skönt, nu är torsdagen gjord, det har faktiskt varit en ganska bra dag bara det att det varit skit väder.. storm och regn! Fyfan.. Men iaf, vi hade ju friluftsdag och jag skulle gå i skogen med några andra i skolan och  kompisar då. (Alla hade inte samma aktivitet) haha

Men på morgonen gick jag till Hanna för vi började vid 09, vi satt och pratade, kollade på videos o ja. Sedan drog vi iväg till skolan och vi kom försent så började vår dag men rektorn blev inte ett dugg arga på oss han va istället glad haha (vi hade rektorn på vår aktivitet, konstigt men aa) Dagen hade blivit lite ändrad eftersom det var skit väder
Men först skulle vi höra när han pratade och drog as dåliga skämt han är weird! Alla drog först på en vad fan heter de?!? Juste, tipspromenad, jag, Nicita och en engelsktalande kille gick tillsammans, han är nästan ny och kan ingen svenska tror jag för han håller på och lära sig så då skulle vi översätta från svenska till engelska vad det stod på frågorna.. och det blev as stelt, tyst, pinsamt.. men det gick faktiskt ganska bra och prata även fast jag fick lite hjälp av Nicita ibland :) ''Stooolt!'' Det var mycket bättre och prata med en man inte kände istället för och prata med en man känner för och prata med en man känner så är det inte så roligt.. eller det beror på vem isåfall! Han var faktiskt schysst, vi pratade om olika saker och inte bara om frågorna haha, t.ex vad han tycker om vintern, och vart han kom ifrån och så. Han va också pratig, ibland förstod man inte vad han sa.... men sånt är livet och så pratade han tyst och fort men det blir säkert bättre när jag lär mig mer. 

Sen så rättade vi svaren och vi fick alla rätt, det är najs. : ) 

Efter vi hade ätit lunch i skolan så gick vi till en kyrka och där finns en bio typ mittemot och så gick vi dit och kollade på FILM!!??!! Alla typ skrek och fick panik HAHAH, var as kul. Men tyvärr var inte filmen så bra som jag trodde tyvärr, men hellre film än och gå ute i skogen självklart! Vi skulle ha slutat tre men vi fick sluta en timme tidigare, gött de! Så när jag kom hem övade jag inför spanskalxförhöret och det gick super så kan alla nuuu!!!

Det är månaderna och nu ska jag inte kolla eftersom att jag kan dom: 
Januari-Enero

Februari-Febrero

Mars-Marzo

April-Abril

Maj-Mayo

Juni-Junio

Juli-Julio

Augusti-Agosto

September-Septiembre

Oktober-Octubre

November-Noviembre
December-Diciembre

Så, lovar kollade inte :DDD 

Men efter att jag hade tränat så läste jag i kemiboken, satt mig vid datorn, åt, övade igen på månaderna, läste igenomoch nu så har jag hunnit duscha också :) Jag har också bränt mig när jag skulle tända en ljus och min nagel blev as svart.. :( men det kom bort när jag sköljde. Jag höll i en tändare så höll jag på och tända ljuset så kände jag att det sve till så jag typ slängde iväg tändaren och slängde mig till kranen, fan vad ont det gjorde. Men det syns inte nåt nu och det gör inte ont eller nåt :) 
Nu blir det och fortsätta på Sagan om ringen, sen läsa i kemin!
TAGGA FREDAG IMORGON!!!!!!!!!!!!! jnsadjsdisnmsdkdopsjnasköasb

Men vi ses och tänk; en dag närmare jullovet!

Juste... måste också köpa julklappar, vi får se om jag gör de denna helgen eller nåt! 

KRAM <3

(detta inlägget tog typ två år och skriva insåg jag nu hahah) 

Humör och hur jag mår: Glad, trött, lite snorig) ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards