elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Sömn i två timmar?!

Av Elin - 4 april 2014 20:00

Gud. Sitter just nu i min säng, dyngtrött och försöker hålla mig vaken och bli piggare efter två timmars sömn :$ uups. Min reaktion när jag vaknade då: -Skola idag.. spärrade upp ögonen, kollade på klockan och såg att den var kvart över sju så trodde att jag försovit mig så hoppade ur sängen men sen upptäckte jag att det var fredagkväll. Två timmars sömn var inte alls bra kan jag ju säga, gjorde mig bara förvirrad ju ;) 

Har käkat ett äpple, kollat videos, lyssnat på musik, kollat på twd osv. Har riktigt LATAT MIG

Har ont i mina fossingar och ben efter bad och promenader.. 


Har gått typ en-två mil om man tar ihop gårdagen och idag? +Simmat på det också. Mycket härligt. 

Behövde inte heller stressa så idag, liksom hann i tid och det var ju awesome. På badet fick vi simma bröstsim och ryggsim tills läraren sa till och vi kanske simmade i tio minuter? Vi fick livrädda en ''docka'' och den var as tung! Höll ju på och dränka mig själv, höhö. Fick sen pröva och ta mig upp på ett ''isflak'' med sånna där ja vare nu heter. xD ispickar? Allt gick bra förutom att jag dog av pinsamhet. Det kan jag tyvärr inte ta upp här vad jag menar, det är för ''privat?'' Eller ja är mellan mig, Hanna, Emilia och Amanda. Blööö säger jag iaf.

Hade förhör på spanskan och kan ju säga så här va, failade totalt.. -.- men på matten hade jag tur som fan! Orden satte jag och vi slapp läsa och översätta en text! Just då fick läraren en guuldstjärna, mohaha. 


I helgen ska jag inte röra en skolgrej heller! Det är en sak som är klar. Ska väl städa mitt rum, (kanske), gå på promenader och annat säkert. Ska också på kalas hos Linus imorgon, shiit.. :/ 

Ni får ha en bra kväll! Puss ♥
Rörigt inlägg, men som sagt är inte alls med just nu.  
De här pysslade jag med förut :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards