elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 april 2015

TMI TAG - tidsinställt!

Av Elin - 11 april 2015 08:30

Blev taggad av fina Linn för att göra denna tagen och absolut gör jag det!♥ Tack för att DU taggade mig! :D


1. Vad har du på dig?

Mjukisbyxor, strumpör, tröja å underklär.

2. Nånsin varit kär?

Absolut! 

3. Nånsin haft ett jobbigt break up?

Nej   

4. Hur lång är du?

160,5   

5. Hur mycket väger du? 

Ingen aning faktiskt! - Spelar det någon roll? 

6. Några tatueringar?

Nej!

7. Några percingar? 

Bara öronen - men det kommer flera! Ahh så taggad :D

8. OTP?

Vet inte om jag missförstod denna frågan men - The walking dead? 

9. Favoritprogram

Kollar inte på tv xD ifall att jag gör det så är det nog Sveriges Mästerkock och Unga Föräldrar!

10. Favoritband

Kent, 5sos ;))

11. Nånting du saknar?

Slippa känna magsmärta. Djuren. 

12. Favoritlåt

 

13. Hur gammal är du?

15 vintrar!

14. Stjärntecken?

Stenbock

15. Någonting du letar efter hos en partner?

Ingenting, han som är min är helt perfekt ;) 

16. Favorit motto?

Motto och motto...-    

17. Favoritskådespelare?

Norman Reedus ♥

18. Favoritfärg?

Vit och svart.

19. Hög eller låg musik?

Hög, annars är det ju ingen idé att lyssna på musik! 

 20. Vart går du när du är ledsen?

Till mitt rum eller ut på en promenad, i skogen.

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?

15-20 minuter :)

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?

Jag måste ha gott om tid på mig, dock beror det på vart vi ska, men om det är till skolan så behöver jag en timme-70 minuter innan jag sticker iväg kanske :)

23. Någonsin varit med i ett slagsmål?

Räknas syskonkärlek? Nej skoja xD jag är en ängel jag!

24. Turn on?

Man tackar ju inte nej till muskler och snygga armar, händer om man säger så ;)

25. Turn off?

Rökare, snusare, mjukisbyxor xD

 26. Anledningen till att du började blogga?

Jag har alltid tyckt om att läsa bloggar och jag tyckte DÅ att det skulle vara så coolt och vara bloggare. Då tänkte jag också på att bli känd - nu spelar det ingen roll med att bli känd. Jag bloggar för att jag VILL, tycker att det är KUL, för att jag träffar/träffat mycket folk, sedan är det så himla kul att skriva om vad JAG VILL, uttrycka mig och skriva om mina känslor och tankar. 
Underbart att dela dem med er.

27. Rädslor?

Höjder och många hål, som sitter tätt ihop med varandra. 

28. Senaste saken som fick dig att gråta?

Vårdcentralen.

29. Senaste gången du sa att du älskade någon?

Vet inte. Det var länge sedan. 

30. Meningen bakom ditt blogg-namn?

elin-mylife. Jag heter Elin och jag ville skriva om mitt liv - så jävla fult namn på blogg HAHAH

31. Senaste boken du läste?

Kommer inte ihåg vad den heter...men en i skolan.

32. Boken som du för tillfälet läser?

Samma, vet inte. 

33. Senaste pogrammet du såg?

Unga Föräldrar!

34. Senaste personen du pratade med?

Ida, pappa. 

35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?

-Alice. Jävligt bra. Min babe, alla dar i veckan!<3

36. Favoritmat?

Grillat, alla gånger i veckan!!<3

37. Plats du vill besöka?

Jag vill besöka MÅNGA platser, men Spanien är ett prioett!

38. Senaste platsen du besökte?

Vårdcentralen

39. Är du kär?

Nej - älskar att vara singel!!<3

40. Senaste gången du blev förolämpad?

Igår. 

41. Favoritsmak på godis?

~ Choklad ~

42. Vilka instrumment spelar du?

Inget, men ska lära mig och spela GITARR! TAGGAD!

43. Favorit smycke?

Det som jag vann i Natalias tävling!<3

44. Senaste sporten du spelade?

Vet inte :S

45. Senaste låten du lyssnade på?

Like I Can - Sam Smith!!<3

46. Favorit raggningsreplik?

"Tjena kexet, står du här och smular?  "

47. Har du använt den någon gång?

Ja, fast det var ganska oseriöst xD

48. Senaste gången du var med någon?

Om mamma räknas så i torsdags

49. Favohårfrisyr (min egna)

Fläta <3

50. Vem borde svara på dom här frågor?

Alla som vill!! :D

-Annie

-Hanna

 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

11 april 2015 10:14

Kul att läsa! :) OTP betyder förresten One True Pairing, alltså typ sin favoritkombination av två karaktärer som passar bra ihop :)

http://spontan.blogg.se

Elin

11 april 2015 18:39

Roligt att höra! :D Haha tack så mycket! :) En är ju inte så bra på engelska...;)

 
Annie

Annie

11 april 2015 16:44

Roligt att läsa om dig vännen<3

Och så kul att du vill att jag ska svara på samma frågor<3

Tack för det :)Det ska jag göra, men det dröjer nog nån dag :)

Hur är det? <3

kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Skogsraah

Skogsraah

11 april 2015 20:27

Åh, den där har jag velat göra så länge! Kanske snor den ;)

sv: Nej det är helt sjukt. Och liksom, de flesta som var med i videon var 14 år. Ganska säker på att användaren var lika gammal själv, som gjorde den. Liksom - hur tragiskt?

http://skogsraah.blogg.se

Elin

11 april 2015 20:41

Bara att göra :D

Det är inte klokt hur samhället var och är...vad får dem ut av att hålla på så där?
Haha skulle inte förvåna mig om det var så!

 
Linn♡

Linn♡

12 april 2015 00:02

åååhh vad roligt att läsa om dig♡♡♡ Jätteroligt att du gjorde den<33
Love you:****

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

12 april 2015 07:53

Tack för att du taggade mig! ;D
Love u!!:*

 
Ebba

Ebba

12 april 2015 10:02

Roligt att läsa! =D <33
Jag missade att skriva ut underkläder så fick göra det i efterhand.. XD

Hade varit pin om folk trodde jag går runt naken under mina kläder! XD
Love U!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards