elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 april 2014

This or that ;3

Av Elin - 30 april 2014 18:30

Hoppas att ni förstår engelska :) men svarar på svenska, höhö.
 
1. Math or English? Matte självklart! 
2. Morning or Night? Natt
3. Tea or Coffee? Te! :D
4. Harry Potter or Lord of The Rings? Sagan om ringen ♥♥♥♥
5. McDonalds or Burger King? Burger King 
6. Cake or Pie? Finns så många olika tårtor och pajer, jävligt svårt val.. men pajer tror jag! 
7. Chocolate or Vanilla? Vanilj
8. Cable or Internet? Internet
9. MySpace or Facebook? Facebook
10. The Simpsons or Family Guy? Family Guy
11. Batman or Superman? Nanananan BATMAN! ♥
12. Fantasy or Reality? Verklighet tror jag
13. Pancake or Waffles? Våfflor
14. Baked or Fried? Bakat
15. China or Japan? Japan 
16. Hamburgers or Hotdogs? Hamburgare
17. Salt or Pepper? Salt
18. Peanut Butter or Jelly? Öhm... jordnötssmör
19. Pen or Pencil? Blyertspenna
20. Video Games or Board Games? Sällskapsspel
21. Rain or Snow? Regn
22. Pixar or Dreamworks? Pixar tror jag 
23. Rock or Rap? Rap
24. Ketchup or Mustard? Ketchup
25. White or Wheat? Vitt
26. Love or Money? Kärlek ♥
27. Movies or Reading? Filmer 
28. Car or Motorcycle? Bilar
29. Michael Jackson or Elvis?
30. France or Italy? Frankrike
31. Gift Cards or Cash? Pengar
32. Paper or Plastic? Plast
33. Santa Clause or Easter Bunny? Påskharen
34. Lucky Charms or Trix? Har inte ätit nåt av de men... Lucky Charms 
35. Pickles or Olives? Saltgurka 
 
Ha en bra kväll! Här ser det allvarligt ut som det ska åska, aaaah shiit!! :O ♥
 
 
 
 

 
 
natalia

natalia

1 maj 2014 10:17

Kul frågor :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards