elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 april 2014

Kusin ♥

Av Elin - 30 april 2014 21:45

Nu så på kvällskvisten kom min kusin och hans mamma till oss :) det var så härligt och roligt att de kom och få se hur de mådde efter allt som hänt osv! Jag kanske inte har berättat de, hans pappa dog i cancer denna månad, tror den 2 april eller nåt.. är så jävla ledsen för hans skull. Han och hans pappa gjorde allt tillsammans och ja, men så krossas allt för den där JÄVLA CANCERN!!!!! :'( 

Det började med att hans pappa fick ont i huvvet, han började se dåligt så när han körde bil åkte han ner i diket. Kommer inte direkt exakt ihåg vad som hände. Men han fick reda på cancern i december, han hade i huvvet, vid hjärnan nånstans... han fick medicin och gå igenom operationer och fick annat. Men det funka inte, de kunde inte ta bort allt. Så de slutade med mediciner och allt. Han blev sämre, han tappa minnet, alltså att han blev dement och kom inte ihåg nån, inte ens sin son!? Han kunde också bli agresiv, så kusinen min vägrade träffa honom. Men när det var dags, när de på sjukhuset sa att han troligtvis skulle dö så var han äntligen där och sa adjö. :'( 

Han gick inte till skolan före han dog och några veckor efter heller. Men äntligen igår såg jag honom tillbaka i skolan och idag då. Han är på G till sitt rätta jah. Men det ä klart, det är hans PAPPA som försvunnit och då får man verkligen vara ledsen i flera veckor, månader om det så behövs, det vet man ju själv om det skulle hända! :( Men det man också måste veta, det är att han mår bra nu. Han ser ner på min kusin och är alltid med, det vet vi ju! 
Man får inte heller glömma allt man gjort tillsammans, allt roligt men det tråkiga också som blivit bra. All tid man haft tillsammans. Som när de fiskade, var på jakt, åkte runt i Sverige, fixade på gården och massa mer. 

Jag är så jävla stolt över honom, att han kämpat igenom allt de här med sin familj. Han är enormt STARK! ♥ Åh gud, jag börjar fan gråta här.. han är den bästaste och starkaste personen jag nog vet, faktiskt ♥ ♥ Om jag just nu skulle önska en sak, just nu.. vet ni vad det skulle vara? :( Att kusinen fick tillbaka sin pappa, ärligt. Det är de jag just nu skulle önska!!!!! 


Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Pratade & skrattade när min moster och kusinen var här. :) Dock var jag himla nervös och prata med honom, ifall jag skulle säga fel saker till honom så han inte skulle bli ledsen eller påminna honom :/

Har annars sutit vid datorn, kollat på talang och checkat sociala medier. Höhö. 

Nu ska jag tog ta och äta nåt, nej börjar få ont i min mage :( Ha en bra kväll och hoppas verkligen att ni läst om allt hur allt det roliga och den man älskar som allra mest försvinner och krossas </3

Kram ♥


 
 
natalia

natalia

1 maj 2014 09:40

Cancer borde få cancer!! Det är en sån jävlig sjukdom!
Fick tårar av de du skrivit! din kusin är fruktansvärt stark! Men han ska veta att hans pappa vakar över honom och det kommer han alltid göra. Han kommer se hans framsteg och även hjälpa honom vid motgångar.

Att förlora någon nära i cancer är det värsta som finns. eller att överhuvudtaget förlora någon är så sjukt!
FUCK CANCER!!

Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards