elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2014

Snabb uppdatering

Av Elin - 2 oktober 2014 21:59

Nu är klocka tio och jag måste springa och packa väskan då vi ska till badhuset med klassen imorgon... inget jag ser fram emot! Hatar verkligen badhuset, visa mig och allt möjligt..sen nu till tandborsten och börsta tännerna. Därefter direkt i sänga! Om jag ska orka med skolan till två så får jag verkligen sätta fart. Hoppas på att jag somnar snabbt och får sova hela natten så att jag vaknar pigg. :)

Börjar tio över nio eftersom att vi ska till badet direkt på morgonen och vi skippar första lektionen. Men jag och Alice ska gå nästan direkt när jag kommer till skolan så att vi kommer i tid och slipper stressa. Därefter måste vi typ stressa ihjäl oss tillbaka till skolan..då vi BARA har en halvtimme och duscha, byta om och gå till skolan. Vi går och då tar det 30 minuter, är SJUKT långt för det är typ andra sidan stan....menmen, sa till läraren att vi kommer komma sent så att hon vet det iaf!  

Slutar kvart i två imorgon och då är det HELG!!! 

Vi får se va som händer då. Kanske lägger upp någon plan inför helga imorgon. Ha en bra fredag imorrn. Godnatt ♥♥

 
 
Sandra

Sandra

3 oktober 2014 11:49

Jaa så härligt med helg nu ju! Synd att jag är sjuk bara :/

http://nattstad.se/pppickett

 
natalia

natalia

3 oktober 2014 12:19

Åh hatar f*n att bada.. Fast de är kul på sommaren

http://nattis.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

3 oktober 2014 13:22

Hann ni tillbaka i någorlunda tid till lektionen efter badet?

Svar: Ja, ljus är en hög mysfaktor. Och de finns ju så många vackra och fina ljuslyktor.
Jag jobbar gärna 6 timmars dagar så det är perfekt. Och när man börjar så tidigt som klockan 6 på morgonen är det underbart att kunna gå hem vid lunchtid =)

Trevlig helg.

http://www.mizca.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

3 oktober 2014 14:13

tack tjejen! Hoppas du har en underbar fredag!

http://maddisenj.se

 
natalia

natalia

3 oktober 2014 16:36

Frågestund del 2 är uppe! Svarat på dina frågor nu! Kika in :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards