elin-mylife

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Elin - 7 oktober 2014 22:00

Avslutar denna dag med ett blogginlägg och antagligen så ska jag hinna med och göra ett tidsinställt inlägg till imorgon med...haft massa matteplugg inför imorgon så har inte hunnit med det jag skulle. Men nu är jag i alla fall redo för prov, förhoppningsvis. Hoppas på att det går bra denna gången, om inte bättre!   

Vart i skolan och fått reda på två prov (glömde och skriva att jag fick veta engelskan då, blev nog kanske godkänd på båda proven -dock inte säker för vi fick ej något betyg så svårt och avgöra) Men svenskan blev jag godkänd på och non med. Känns riktigt skönt och nu är det bara och 'släppa' det!  

Börjar få blåmärken och massa röda märken från gymnastiken på idrotten, inte snyggt allså. Hehe. Men bara ett tecken på att man rört sig. Ett plus!


Har haft en sådan huvudvärk idag, hela dagen och det har känts som att bomb skulle sprängas i huvudet och nu på kvällen har jag fått en jobbig magvärk. Verkligen ingen värk som jag känner igen och det skrämmer mig, är som en molande värk men ändå som en skarp smärta. Är sjukt illamående och förut trodde jag att jag skulle kräkas. 

_________________________________________________________________________________________

Mitt i allt pluggandet förut kom Sara in, ledsen och förbannad. Tänkte "Vad fan blir det nu?" och får höra att hela överraskningen till Mamma och Pappa är förstörd för att någon i släkten hade sagt till mormor och den (ursäkta att jag uttrycker mig elakt och fult men är så förbannad) jäveln hade sagt till mamma vad de ska få i present!   Hur jävla lågt kan man gå!? Så nu är hela skiten förstört! 

De vet vad de ska få och allt är bara så himla fuckat nu.

Vi vet inte om vi ska 'ge' dem det eller om vi i panik ska komma på nåt annat...vill bara att vi skiter i allt just nu. Hela resan och köret pga dem jävlarna!!! Jag är så jävla besviken på alla. Hur kan dem förstöra för oss och framför allt för MAMMA och PAPPA!? Har de inget i deras jävla huvuden?! Inga känslor?! och det kan inte hålla sin käft bara LITE stängd!

Nu är jag riktigt förbannad! Riktigt jävla förbannad. De ska nog få höra ett och annat av oss barn sen, en sak som är jävligt klart.. 

Men dem som sagt det här kan också bara dra åt helvete!! Långt åt helvetet....


Kram! ♥



Ovido - Quiz & Flashcards