elin-mylife

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Elin - 2 oktober 2014 21:59

Nu är klocka tio och jag måste springa och packa väskan då vi ska till badhuset med klassen imorgon... inget jag ser fram emot! Hatar verkligen badhuset, visa mig och allt möjligt..sen nu till tandborsten och börsta tännerna. Därefter direkt i sänga! Om jag ska orka med skolan till två så får jag verkligen sätta fart. Hoppas på att jag somnar snabbt och får sova hela natten så att jag vaknar pigg. :)

Börjar tio över nio eftersom att vi ska till badet direkt på morgonen och vi skippar första lektionen. Men jag och Alice ska gå nästan direkt när jag kommer till skolan så att vi kommer i tid och slipper stressa. Därefter måste vi typ stressa ihjäl oss tillbaka till skolan..då vi BARA har en halvtimme och duscha, byta om och gå till skolan. Vi går och då tar det 30 minuter, är SJUKT långt för det är typ andra sidan stan....menmen, sa till läraren att vi kommer komma sent så att hon vet det iaf!  

Slutar kvart i två imorgon och då är det HELG!!! 

Vi får se va som händer då. Kanske lägger upp någon plan inför helga imorgon. Ha en bra fredag imorrn. Godnatt ♥♥

Av Elin - 2 oktober 2014 14:36

 

Glöm inte detta!!!!    Kram ♥

Av Elin - 2 oktober 2014 13:58

Dagen blev klar för en timma sen och jag gick från skolan utan att känna 'bara och börja med läxa när jag kommer hem då.'

Kändes riktigt skönt alltså! Inte göra ett dugg, sitta lite vid datorn, kanske en promenad. Det är jag värd efter dessa två veckor!!! Nu blir det inge plugg förens måndag igen :) SKÖNT!


Noprovet gick okejbra idag. Var några grejer som jag var osäker på men jag tänkte att jag skriver och chansar. Bättre än att jag lämnar tomt liksom och kanske få någon poäng ifall?    Bara och vänta å se hur det gick till nästa vecka då!

Vilket höst väder idag alltså, lite kyligt, grått och dimma men på samma sätt mys. 

Nu ska jag dra mig, ville bara uppdatera er lite smått! Ha en fortsatt bra dag ♥♥

 







Ovido - Quiz & Flashcards