elin-mylife

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Elin - 16 oktober 2014 21:30

Mår så mycket bättre idag! Snuva och lite hosta är kvar men annars är jag på topp verkligen. Känns himla bra att gå tillbaks till mitt rätta jag igen. :) 

Har till och med fått skratta idag flera gånger om. Leendet fanns på och allt var bara bra. Dock saknades det en person när jag kom till skolan, insåg det direkt när jag kom till skolan. Stod två bussar och alla nior skulle åka till Stockholm. 

Först kändes det kul, att vi liksom var störst nu på skolan, men sen insåg jag att "fan vad tomt det blev utan dig", "jag skulle träffa dig" och jag kände hur deppigheten flöt in. 

Såklart blev det bättre under dagen med härligt fölk!   Och det kändes så konstigt, som att alla i klassen var sjukt glada för att jag kom tillbaks till skolan? Fick leenden från alla håll, hej från allt folk och alla var riktigt trevliga. En kille från klassen (som jag inte pratar med så mycket och inte känner så bra) höll också upp dörren för mig. Skulle gå ut och han kom utifrån, jag skulle nästan ta tag i dörrhandtaget då HAN skyndar sig till dörren och håller den uppe åt mig och ler. Tänke då "varför gör du så här åt mig?" Jag blev självklart glad och sa tack - dock lät inte mitt tack kanske så glatt men menade verkligen inte så. Sjukt snällt och sånt uppskattar jag verkligen!♥ 


Lektionerna idag var helt fuckade för att vissa lärare var med niorna..vi hade matteläraren på non, idrottsläraren på bilden - då jag inte heller jobbade för Alice var borta och vi håller på med ett arbete tillsammans. Badass! Sen slöjd istället för svenska...nä får hoppas på att morgondagen blir bättre!

Gjorde inte heller svenskaprovet för att svenskaläraren var borta..får helt enkelt vänta och se när det blir av. 

____________________________________________________________________________________________

Fredag imorgon -Woop woop! Riktigt skönt. :) Blir skola och sen får vi helt enkelt se vad dagen har och erbjuda. Kanske skulle med Alice hem i och för sig? :S Haha bra där, bäst och ta med grejerna till engelskafilmen som vi ska göra så får vi se hur det skulle bli. 

Uppdaterar mer imorgon och om ni har någon fråga så är det bara och ställa den till #LördagsfrågorGlömde helt bort det förra lördagen men nu är vi tillbaks så ifall ni har något på hjärtat så bara och ställa! 

Kram på er ~ ♥ ~




Av Elin - 16 oktober 2014 18:51

Haha usch så jävla taskigt och äckligt prank!!    Jag skulle bli jätterädd haha!


Av Elin - 16 oktober 2014 18:42

Av Elin - 16 oktober 2014 14:51

Hanna skrev ett så fint inlägg på sin blogg om Jack♥ i tisdags och jag har helt enkelt glömt och skriva det här. Den var så bra så jag läste om den flera gånger både idag och igår. 

Jag blir inte ledsen när jag läser det utan jag känner styrka och glädje inom mig för när jag läser det så dyker alla minnen upp. Håret reser sig på armarna, jag ryser till och jag får som en varm känsla inom mig.

Allt du skrev betyde så jävla mycket för mig ska du veta och när jag såg er tillsammans så var det som att det var NI på något sätt. Syndes i dina ögon, hur glädjen kom när han var vid dig. ♥


Jag tycker verkligen att ni ska gå in på hennes blogg och läsa vad hon skrev! Gör det. http://novembertjej.bloggplatsen.se/2014/10/14/10893000-sander-styrka-tanker-pa-dig-lt-3/#kommentarer  Tack fina du! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards