elin-mylife

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Elin - 11 oktober 2014 20:24

Är nämligen med i en fototävling hos en tjej som heter Sofia och det skulle vara otroligt kul om ni ville rösta på mig!  och ja man får skriva ut på sin blogg och be om röster. Skulle vara superduper snällt. Men självklart så ska ni ta det fotot som NI tycker är finast och bäst!   

Jag har i alla fall bidrag nummer 3. Här kan ni rösta!

Står ganska nog vems som är min. Så in och rösta nu! Önskar er alla ett lycka till som är med ♥


Av Elin - 11 oktober 2014 19:46

Hade en rolig kväll igår med Elin då vi inte gjorde så mycket. Jag följde med henne som sällskap till kyrkan där det var nattvard. Var väl helt okej roligt då jag inte är en sån som brukar gå i kyrkan. 

Fick smaka ett sånt där bröd som man doppade i saft. Var inte alls gott!!    Smakade som papper och jag fick knappt ner det, medans jag försökte svälja höll jag på och spy. Fyfan! xD

Vi åkte till Maxi och köpte lite godis, för mig blev det choklad och tuggummi, alltid bra och ha tuggummi. 

Resten av kvällen såg vi på film, Bad Neightbours (den var riktigt bra), vi hann kolla på en film innan jag la mig där jag skulle sova och somnade efter elva. Trött som fasen var jag... 

Vaknade flera gånger under natten och morgonen så jag var lika trött som innan jag somnade! Gillas inte. Har också drömt MASSOR. 


Efter ett kom familjen och hämtade mig och då var det bara och åka vidare till Tobias och Anna och fira henne. 

  Väl hemma har jag hållit på med blommorna och svarat på era kommentarer. Jättekul!   Kvällen fortsätter med att bara ta det lugnt med familj. 


Min hand idag känns värre än någonsin, det bara värker och värker! Den är blå och röd men svullnaden ha gått ner idag, detsamma med bulan. Snacka om vilken smäll jag måste ha fått till! 

 

Ha en underbar kväll allihopa ♥♥

 



Av Elin - 11 oktober 2014 16:36

 Ha en fortsatt bra dag! Kommer uppdatera er senare vad som hänt och vad vi haft för oss i nästa inlägg :) Bara och kika in då! Kramar ♥

Ovido - Quiz & Flashcards