elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Dag 10 - Saker jag vill ändra med mitt utseende - Du blev den du är för EN anledning

Av Elin - 1 april 2015 08:30

Självklart ska man vara nöjd med hur man ser ut, det vet jag mycket väl men jag är inte en sådan person. Jag är dock på väg just nu och får bättre självförtroende för var dag och det är för er hjälp. För era fina kommentarer, era positiva inställningar som gör så att jag blir nöjdare och säkrare i mig!

Jag är verkligen inte nöjd med mitt utseende, än. Det kommer ta en tid, men jag kommer komma dit!


Jag har lärt mig att jag alltid kommer leva i denna kroppen så varför ska man inte vara nöjd med hur man ser ut? Vi blev dem vi är idag för en anledning! Inte för att andra ska komma och säga det och det om en bara för att DEM är osäkra i sig själva, utan för att vi vann det här fina. 

Va förfan nöjd med dig själv! Det finns ingen annan du. Ingen annan är vackrare än just DU! 
Jag vet att det är svårt, jag är kanske i samma sits som just du är och jag har bara en sak att säga till dig då - sluta inte kämpa! Sluta istället att klanka ner dig. Sluta säg "Jag är så jävla ful". "Jag önskar att jag var någon annan". NEJ!

Det är så jävla fel! Du är så himla perfekt som du är! 
Du kanske tror att ingen gillar dig för hur du ser ut, då har du fel! Du vet INTE vad folk tycker och känner om just dig och ditt utseende, någon kanske är sjukt kär i dig eller önskar att h*n var just som DU! Skulle du då vilja byta utseende och kropp?

Nej, det skulle inte jag vilja iallafall!

Var istället nöjd med dig och ditt fina yttre!   


Självklart finns det saker med mig jag skulle vilja ändra, det kan jag inte ljuga för er. Dock håller jag redan på med det nu och det är att träna, både för att bli av med några kilon MEN framförallt för att JAG ska må bra psykiskt!

Jag är på en grymt god väg redan nu och jag känner att jag förbättrats varje gång jag tränar. Hur mycket jag orkar, hur träningsvärken kommer men inte är lika ihållande som innan jag tränade.

Det är underbart att jag snart kommit dit jag LÄNGE velat. Att snart vilja "visa" mig mer, vara nöjd och bevisa för er att "det här är jag!", att jag kunde så mycket mer än vad NI trodde! 
"Ler".
Det kommer dock ta en tid, men jag säger det igen - jag är beredd att ta vara på den tiden! Hur lång tid det än tar så kör jag på!

 
 
Linn♡

Linn♡

1 april 2015 13:31

åhhhh gud vad fint skrivit av dig Elin♡♡ Vet itne vad jag ska kommentera, allt var så sjukt sant & så sjukt bra sagt av dig! Du är verkligen jätteduktig på att skriva och framförallt på att ge positiv energi♡♡♡♡♡Du är otrolig!!
-------
Hoppas du har en toppen dag:))
Massvis med kramar<33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

1 april 2015 17:58

Har ett tips till dig! Följ babe-ebba på insta!
Hon är så sjukt jävla grym somhar världens bästa självförtroende! Och hennes konto kommer hjälpa dig att få bättre o bättre självförtroende!! Hjälper mig!

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards