elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Hur har jag gått vidare?

Av Elin - 1 april 2015 15:07

Jag tänkte just nu att jag ska skriva av mig angående det som hände förra året med "T", hur jag känner just nu och hur jag gått vidare. Fick en söt kommentar ifall att jag ville göra det ♥


Första veckan var det sjukt jobbigt, tråkigt, men på något sätt hoppade en tyngd ifrån mig. Jag satt och tänkte på oss, ofta. Dock blev det lättare och lättare för var dag som gick, förutom när jag såg honom i skolan då jag var som luft för honom och det kvävde mig på något sätt. Att veta att jag egentligen inte betydde någonting för honom. Att jag bara var ett jävla objekt för honom. 
Det gick bra och jag hade precis blivit gladare tills en skandal kom. Jag kände hur min värld gick under, hur jävla äcklig och värdelös jag kände mig. Jag tänkte: "vad fan är det jag gjort så jag förtjänat det här?"

Jag blev mer och mer osäker, självupptagen och jag kände att livet knappt var värt att leva längre - men med bloggen och vänner kände jag att det gick lite lättare ändå. Att få stöttningar och pepp gjorde att jag inte ville släppa det här fina utan jag fortsatte kämpa för det jag verkligen vill kämpa för och att visa den falska personen att man inte leker med mig och förstör!

Jag är svag angående sånt här, men något jag är stark angående är att inte låta NÅGON förstöra för mig! Det är det sista jag låter någon göra.

Jag kämpade mig upp lite svajande och återigen kom en smäll i ansiktet. Dock tog jag inte åt mig så mycket utav det då det bara var att ändra, men visst. Jättejobbigt då folk ska vara så jävla fi**iga och förstöra för någon annan - liksom tänk själva innan - skulle NI vilja ha det så? Sitta i en sits där folk förstör för dig och skriver saker?! Skulle inte tro det va.  


Efter den händelsen ställde jag mig upp, återigen för att gå vidare.

På en svajande väg har jag lyckats komma hit. Där jag står idag.

Det har varit en kamp, men jag är stolt att jag lyckats. Att jag visat att ingen ska komma ivägen och dra ner mig!

Jag mår bra idag. Jag bryr mig inte om honom, om oss eller något. Dock kommer dessa såren finnas kvar. Länge. Ordet inom mig. Händelserna. De ligger i ett litet hörn och påminner mig varje dag. 

Dock har det kommit upp tankar på någon annan som gjort dessa saker. Skulle inte direkt förvåna mig om det var den personen för h*n är så falsk...

 
 
Lotta

Lotta

1 april 2015 16:23

Sv: Jaa, det var supergott :) och du är så stark som skriver om detta! Jag har verkligen mått skit sedan E och jag delade på oss… visserligen efter 7år men det gör ju lika ont oavsett hur lång tid, det är nog känslorna som spelar roll.

Förresten, på tal om något heeeeeelt annat! Har du instagram? :D

http://charlottahagg.blogg.se

 
linah

linah

1 april 2015 17:40

va bra att du ville dela med dig av det <3
du är stark!

http://nouw.com/linahs

Elin

1 april 2015 19:34

Åh tack, vad fint och höra av dig

 
Tangent

Tangent

1 april 2015 17:54

Du skriver og forteller (berättar) virkelig bra!

Nei, ingen skal dra deg ned. Ikke dra deg selv ned, heller.
Og visst er det bra med støtte og pepp fra andre. Men den viktigste støttespilleren i ditt eget liv, det er DEG (:

Ta vare!

http://www.tangent.bloggplatsen.se

Elin

1 april 2015 19:35

Tack så jättemycket!

 
natalia

natalia

1 april 2015 17:56

Du vet vart jag finns! Blev så inspirerad av ditt inlägg att jag ska skriva om min olyckliga kärlek..inte riktigt så men nästan iaf!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

1 april 2015 18:19

Heja dig!

http://spontan.blogg.se

Elin

1 april 2015 18:54

Tack!

 
Ebba

Ebba

1 april 2015 20:47

Åhh, fina du! Du är så HIMLA STARK!<3333 :***

Killar kan vara riktiga idioter ibland! Blir så arg av att läsa hur T behandlade dig!!! =( Du förtjänar någon som behandlar dig med respekt! Usch för såna svin som han..

Men du vet vart jag finns!<33 :**

Sv 1; Ska du säga, så himla duktig som du är!!!<3 :**

Åh, det är 5 ord man ska kunna förklara om relationer t.e lojal, empati osv.. Haha! XD

Jag ska nog dra till min älskade morbror på lovet!<3 Grilla lite och umgås bara, resten av släkten som bor längre ner i Sverige kommer också komma hem!<3
Kommer bli såååå mysigt!<3 Vad ska du själv hitta på??<33

Sv 2; Jaaa, en jättefin video..<33
Haha, lär bli samma här med! XD

Sv 3; Du är så AWESOME!!<3333 :**
Sv 4; SJÄLVKLART får du låna!!<3333 :**

Sv 5; Haha.. åhh vill också skita i att visa upp! Såååå sjukt nervös inför imorgon.. XD =(

Min mentor är ju så jäkla seg, haha.. Han har dessutom noll koll! XD

Sv 6; Frågestunden håller på i ungefär en vecka, så det är bara att fråga på!<33 =D

Puss & Kram!<33 :*** LOVE U SO MUCH!<33

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

1 april 2015 20:51

Sv 1; Kul att höra!<33 :**
Haha, jaa.. XD

Sv 2; Tack!<333 :*** Fick veta sent igår kväll att mamma & pappa kan tänka sig att låna ut pengar till mig!<33 Betyder såååå mycket!<3 =D

Puss & Kram<33 Love U!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Skogsraah

Skogsraah

1 april 2015 21:10

Starkt av dig! Inspirerande :)

sv: Håller med! Tusen tack. Ja sims är typ det roligaste jag vet, förutom att sjunga ;)

http://skogsraah.blogg.se

 
Sofia

Sofia

1 april 2015 21:56

Nu ska jag vara så där vis och gammal. Du kommer träffa flera killar som är så här eller på andra dumma sätt. Du är så ung. Bryr dig aldrig om nån är dum mot dig, då kan dom dra åt h------! Du ska ha en bra kille <3 Du har så många år på dig att hitta honom :)

Jo allt bra med mig, fick lånet på mitt tak idag så är överlycklig kan ja säga :D :D Walking dead är inte det bara massa zoombis? :D

Kramisar

http://bian.bloggplatsen.se

 
SaraNavjord.se

SaraNavjord.se

2 april 2015 00:31

Starkt av dig! Finns om du vill prata eller så ❤

http://www.SaraNavjord.se

 
Linn♡

Linn♡

2 april 2015 21:07

Elin.....du är verkligen såå sjukt j*vla stark!!!! ♡
Detta visar väldigt mycket vem du är, att du är Elin, inte vem som helst! Utan en riktigt kämpe!! (okej det lät lit ekokoXD) men jag menar att du går vidare, att du tagit dig dit du är idag trots allt som hänt♡♡
DU är bäst ELin och du kan gör precis det du vill, glöm aldrig det!! FÖR DU ÄR BÄSt.♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards