elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 december 2014

Mer tid åt familjen!

Av Elin - 13 december 2014 21:30


Hoppas att alla har haft en underbar Lucia!♥ 

 

Var lika pigg som en motor inatt och kunde inte alls få igen ögonen. Hade det jobbigt med och somna, men tillslut gjorde jag det! 

Vaknade pigg å kry, på gott humör med för den delen. Satte igång dagen ganska tidigt med barnvakt till Dennis då vi busat å varit ute tillsammans, lite småpyssel i mitt rum, dammsugit - då jag också dammsög upp en duk!! xD Fick som tur var ut den men jag hade lite problem till en början och jag skämdes så jävla mycket AHAHAH.

Städat på toan, då vi också slängt gammalt skit som varit i ett skåp och som vi inte behöver. Imorgon ska ett nytt skåp hängas upp i badrummet så det passade bra med att vi slängde grejer.   

Mest varit lite småpyssel här och där i huset som sagt!


Känner också att jag börjar "komma in" i familjen lite mer igen. Inte varit så social på sista tiden och knappt orkat hjälpa till m.m, men nu så ska det bli en ändring på det har jag bestämt! Känner också att jag inte brytt mig så mycket om familjen, att jag mest velat vara själv och "orkat" med dem. Dock så att det blivit bättre under dessa dagar då jag fått vara glad och mått bra. Detta ska fortsättas och jag ska absolut ge mer tid åt familjen! Tiden som ska ges till dem är mer än som varit och det innebär mindre tid med bloggen, internet överhuvudtaget. 

Ska absolut inte ta en bloggpaus men kommer nu försöka ge mer tid åt saker utanför internet. Är nog bra för mig! Vet dock inte hur det kommer gå då jag fått en extrem blogglust och vill blogga nästan hela tiden - men om vad?

Har saker som jag vet vad jag ska blogga om i alla fall - det får ni se i veckan. Sedan ska jag nog påbörja en annan sak som dock kommer komma i slutet av året!

Är också sugen på en annan sak, till er, men det måste funderas över   Har massa bloggplaner ändå och endel ska redan påbörjas imorgon! Får också fundera ut den sista saken.


Många kramar ♥




 
 
natalia

natalia

13 december 2014 21:43

Tack för att du är med i dagens lucka och lycka till. :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

13 december 2014 21:51

Tack! :)

 
natalia

natalia

13 december 2014 21:52

Spännande med bloggplaner :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

13 december 2014 21:56

Verkar som en bra och mysig dag♡♡♡
Ska bli roligt att läsa med dem planerna som du har på bloggen, ska bli roligt att läsa dem inläggen:DD ♡♡ Eller ja, helt enkelt se dem:))

Sv; Ja visst kan jag berätta lite om kameran. Men det blir nog inte först förräns jag börjat använde den, vill helst testa både cyklel, hjälm/huvud fästet m.m och speciellt undervattens huset! Plus att jag måste köpa ett minneskort för att kunnat filma först:PP Men självklart kan jag det♡♡♡ Hittlis verkar kameran bra;)) :DD

Kraaaaam♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

13 december 2014 23:37

De e så jobbigt när man har svårt för att sova :/

http://CheerSarah.devote.se

 
Emmy

Emmy

14 december 2014 08:49

Vad spännande det låter :D

sv;
Ja jo, det är inte alls mys men det känns som att jag helst gör mitt bästa just nu för att må bättre! Det blev faktiskt bättre under gårdagen. Lite sent nu men jag hoppas att du har haft en finfin helg hittills iaf! Tack så hemskt mycket, kram <3

http://eeemmylam.blogg.se

 
natalia

natalia

14 december 2014 10:04

Vinnaren är uppe på bloggen av lucka 13! Så kika in o se om DU vann.

Missa inte dagens lucka!! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

14 december 2014 20:44

Vad skönt att du känner så. Familjen är det viktigaste man har =)

Trevlig lucia på dig också. Alltid lika mysigt med lusse mys ;)

Kramar!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards