elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Nu kan jag äntligen pusta ut - tsunami

Av Elin - 30 december 2014 23:01

Suttit och arbetat i princip hela dagen med ett inlägg till bloggen som kommer upp imorgonbitti. Skrev rätt så mycket så det tog en tid, även fast jag där emellan åt och gjorde en annan sak. Tror att jag var klar efter sex och jag började också halv tre xD...HAHA gud vad pinsamt nu när jag tänker efter!! 

Inlägget är om året och lite annat.. Kändes jättekul att skriva av mig och få uttrycka mig, även fast inlägget blev ganska hoppigt, men jag har och skylla på stressen! Varit så rädd att jag inte skulle få en början, skriva nåt på inlägget och att inte hinna klart - tack och lov blev jag tillslut klar!

Känns jätteskönt att ha det gjort. Sedan att jag satte en fullpott i två till inlägg.


Nu kan jag äntligen pusta ut...


Inte hänt mer än att jag arbetat, hjälpt mamma med cheesecake som vi ska ha imorgon och sett på ett tvprogram om tsunamin i Thailand som var för tio år sedan. Var verkligen hemskt och se vad folk varit med om, se vad som händer och hur tsunamis är! Låter som att jag tycker det är jättekul, verkligen inte! Det hemskt, men ändå spännande hur det kan bli..


Inte hunnit något med bloggen annars, knappt hunnit svara på några kommentarer eller bloggar. Känner en sån panik på något sett då jag kommer få mycket och göra imorgon, men jag får ta den smällen för nu snart måste jag sova.. behövs verkligen om jag vill slippa vara trött och se helt nerdrogad ut i ögonen! 

____________

Imorgon är det nyårsafton! Blir inget speciellt som händer då mamma jobbar kvällen, men när mamma slutat ska vi väl festa till det lite och äta en go' middag och lyxa till det lite granna!   
Vad ska ni göra imorgon på nyårsafton?

 

 
 
natalia

natalia

30 december 2014 23:47

Ska handla under dagen sen ska jag vara hemma!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

31 december 2014 11:39

Oj herregud vad du kämpat!! Ska läsa det inlägget♡♡♡
Hoppas du sov gott inatt finis!
Och att du får en jättebra dag idag♡♡♡
Tusen kramar till dig & GOTT NYTT ÅR!

Förresten idag på nyårsafton ska jag vara med familjen o sedan ska några vi känner komma till oss och sova över också:) så det ska bli roligt:P
♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards