elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Nyårs tag

Av Elin - 30 december 2014 20:18

1. Vad tänker du göra på nyårsafton?

Jag ska bara vara hemma och fira lite med familjen, äta en liten extra god middag och fira in det nya året.. (mamma jobbar tyvärr kvällen så det blir lite tråkigt men men, lite firande blir det i alla fall)
2. Har du några nyårs traditioner?

Nä det har jag faktiskt inte. Vi äter väl kanske en lite godare middag och lyxar till det..
3. Är det något du älskar / hatar på nyår med familjeträffar?

Brukar inte gå på "familjeträffar" xD men det är väl att man träffas och umgås. Det jag tycker är mindre kul är väl att folk dricker och det blir bråk och sånt skit..
4. Vilken var ditt nyårslöfte för 2014? Blev dem uppfyllda?

Träna, spela pingis en gång i veckan, gå en gång i veckan, ge mer tid åt skolan!

Både ja och nej. Tränandet lyckades jag riktigt bra med, dock inte på slutet då jag släppte det totalt tyvärr för det var så mycket i skolan och saker hände däremellan. Kan också skylla på att jag blev sjuk! Pingisen sket sig och promenad en gång i veckan tog jag in i samband med träningen så det blev väl av ibland - sprang mest! Skolan tog jag i som fan så det gick superbra :) Jag är ändå nöjd!
5. Vilken är ditt nyårslöfte för 2015?

Ge tid åt skolan och göra allt som jag ska så att jag får ännu bättre betyg, ta i lika mycket som detta året - om inte mer. Blogga mer, dock har jag skolan och skolan går självklart före bloggen men jag ska absolut försöka bättra mig. Träna mer, och försöka få bort allt som jag har ätit nu i vinter..jag kanske t.om ska börja på gym? Vi får se! :) Men jag ska ABSOLUT cykla nu till skolan, det ska jag!!!! Wiiihooo 

6. Vilken var din favoritsak som hände under 2014?

Hänt så himla mycket kul iår..men jag tror faktiskt att det var när jag och Hanna åkte till Liseberg och var där en hel dag! Visst, det började regna så vi blev helt dyngsyra + att vi inte hann åka så mycket men det är min favoritsak som hänt iår ändå! Sen att jag vågade åka karuseller som jag verkligen inte ville, men jag vet att jag skulle ångrat mig om jag inte åkt dem! Jag hoppas också att det blir nästa år igen...  är så taggad!
7. Vad är du mest glad inför 2015? 

Jag vet inte. Jag har inte planerat något, än, men jag tror att det är träningen. Är grymt taggad för att gör något åt min kropp, inte vara lika stel längre och ha ont. Fast jag är också väldigt taggad på min födelsedag om man säger så!

8. Vilka tre saker vill du åstadkomma under nästa år? 

Bra betyg och resultat i skolan, åka till Liseberg och lyckas bra med träningen!
9. Vilken är din favoritsak att äta på nyår?

Har väl inte direkt någon favorit men det är väl att man lyxar till det och äter något som man inte brukar göra och äta så ofta!   


 
 
natalia

natalia

30 december 2014 23:49

Kul inlägg :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

31 december 2014 11:35

Åh roligt inlägg!! :DD hahhaha ja håller med dig, jag äter inte heller något speciellt på nyårsafton XDXD

Tusen kramar till dig Elin♡♡♡♡♡♡♡♡ finaste som finns!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards