elin-mylife

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Elin - 9 februari 2015 21:51

Precis satt klockan på halv sju då jag ska gå upp och lotta ut vinnaren från tävlingen - är ni spända? - Det är inte försent och fortfarande vara med!
Resultatet kommer upp imorgon någon gång på förmiddag, bara och vara beredda på och kolla er mail! :)
Önskar er alla ett lycka till!!! :D

Har varit en toppendag idag! Shit, aldrig skrattat så mycket förut som jag gjort idag, skrek och grät av skratt, fick kramper när jag skrattade och höll flera gånger på och kissa ner mig xD HAHA
Det var fullt med glädje och positiv energi inom mig, så härligt och känna så!

Sprungit upp och sen dragit mig för en backe full med snö, blev helt blöt och var blöt inut i skorna istället för utanpå xD dock gjorde det mig ingenting!

Haft det lugnt i skolan, på matten hade vi ingen lärare då han var borta och vi hade ingen vikarie så vi satt lite badass och kollade på datorerna och skrattat i massor!
Jag och Hanna har också suttit och planerat in en grej som vi kommer hitta på någon gång nu i vår/sommar, vad det är kommer ni få höra när det blir av - jättetaggad är vi redan nu iaf.
Inget är planerat ÄN!

Hemma så har jag pluggat och ÄNTLIGEN kollat på the walking dead!!! Gaah vat så spänd på avsnittet - det var så bra! :D
Om ni vill se på en bra och spännande serie, se den! Ni kommer inte ångra er!<3

Nu hade jag tänkt mig och lägga mig och sova då klockan börjar rulla mot natta.
Imorgon är det tisdag och det innebär långdag...måste hem och plugga intensivt, både med matte och SO så någon stor uppdatering blir det inte från mig - inte förens sportlovet!
Ska försöka göra mitt bästa så lite tid kommer till er, men just nu ser det mörkt ut.
Ska försöka kolla igenom era bloggar på onsdag det jag missat dem närmsta dagarna - ni är inte bortglömda! :) tack för att förstår!

Hoppas att ni haft en bra början på veckan. Godnatt<3

Ovido - Quiz & Flashcards