elin-mylife

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Elin - 5 februari 2015 20:24

Min dag har varit lite upp och ner idag. Speciellt i skolan. Vill bara gråta. Hm.. blev ett litet "gräl" och jag kände mig så himla förbannad och ledsen, slutade och prata efter det. Satte mig i ett hörn i min egna lilla värld för att lugna ner mig och tänka. Kände att det behövdes... och just nu känner jag att jag behöver vara för mig själv, t.om i skolan. Är bara ivägen där!


Efter skoldagen ändrades det och blev till en grym dag! Jag följde med Hanna hem. Vi pratade och gjorde det gamla vanliga som vi brukar göra xD 

Pluggat lite SO under kvällen, duschat och nu ska jag försöka svara på lite kommentarer innan jag lägger mig - dock tror jag inte att jag hinner det då jag måste komma i säng tidigt! Men det blir imorgon annars, det lovar jag.

Tänkt mig att jag ska få lite mer sömn så att jag är lika pigg imorgon som idag.

______

Stretchat idag och försökte gå ner i spagat hos Hanna, gick lite så där, men väl hemma gick det bättre och jag kom nästan ner. Mamma bah "What?!" och jag kände så jag med xD HAHAH 

Får göra det imorgon med så ser vi hur det går då - skulle så gärna vilja kunna komma ner i spagat, min dröm!   


Hoppas att ni alla haft en fin dag och får en lika fin imorgog då det är fredag! Gosh så skönt!

Godnatt♥

Av Elin - 5 februari 2015 18:40

Ska försöka att skriva klart dem sista frågorna och läsa igenom, sedan blir det att duscha och arbeta lite med datorn! Stressad kväll.
Tur som det är har vi tydligen inte SOprov på måndag utan torsdag! Känns grymt!

Önskar er en fin kväll<3

-

Av Elin - 5 februari 2015 12:05

Av Elin - 5 februari 2015 09:15

  

Klicka på bilden för att komma till tävlingen !!!   

 

Ha en fin torsdag!<3


Ovido - Quiz & Flashcards