elin-mylife

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Elin - 24 februari 2015 22:29

Av Elin - 24 februari 2015 15:21

Tog mig en långpromenad idag igen, och det känns så otroligt skönt! Benen ville inte sluta röra på sig, inte sluta gå. Jag gick och gick, långt, tills jag tillslut fick släpa mig hemåt!

Jag har en sådan energikick inom mig som inte går att få stopp på, jag är inte slut i kroppen så jag känner att jag nog ska köra lite styrka om en stund så att jag blir trött i kroppen, i benen.
Humöret är på topp, jag är så glad!!! - Trodde jag inte då jag somnade efter halv fyra och bara sov 5-6 timmar. Vaknade utvilad och började dagen på direkten, med glatt humör.

Underbart!

Nu gäller det att hålla i promenaderna, jag mår så mycket bättre efter bara tre dagars promenader, positiv och glad! Det är SÅ HÄR jag vill må och känna, så varför inte fortsätta och gå mot det positiva?

Gladtjej.se!

Hoppas att er dag varit underbar<3

Av Elin - 24 februari 2015 01:53

Av Elin - 24 februari 2015 00:59

(Kör på "gårdagen") - TACK för lånet Linn :*

 

Hur gammal är du? 

Stolt 15-åring! :)

 

När vaknade du idag? 

07.25 - drömde att jag missade taxin, och så vaknade jag och for upp som ett skott, sen kom jag på att det inte var skola..xD

 

Vad åt du till frukost? 
Apelsin/Mandarinjuice och macka :)

 

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Hm, jag vet inte! *Tittar i kameran* - Mest nöjd med kanske ögonen och minst nöjd med min näsa!

     

Vad har du gjort idag? 
Gått på promenad och slappat! 

 

Vilken film såg du senast? 
Big hero 6 trorja :) TIPSAR ER DEN FILMEN!!! 

 

Är du besatt av någonting? 

Hehe ja...mobilen och datorn - TYVÄRR!

 

Beskriv en perfekt dag: 
En sommarlovsdag. - Behövs det sägas mer? 

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
Sitter i mitt rum, på golvet på en rosa matta. Runt mig är en säng, fåtölj och lite andra småprylar ;)

 

Vad lyssnar du på just nu? 
One direction - Rock me <3

 

Hur går du helst klädd? 
Jeans och en tröja!

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Inget om jag ska säga det själv, trött både morgon och kväll xD men just nu kvällsmänniska då jag är pigg som en NÖTKÄRNA! Undrar när jag kommer somna inatt.

 

Vilket var/är ditt bästa ämne i skolan? 
Spanska och Samhällskunskap <3

 

Vad köpte du senast? 
Lite smågrejer tror jag!

 

Vad har du i dina fickor? 
Ingenting.

 

Vilken är din favoritaffär? 
Coop - nä men vet inte xD Finns många bra affärer!


Vilka smeknamn har du haft? 
Alin och Ida...

 

Godnatt kära ni, och tack för ännu en dag!<3

Ovido - Quiz & Flashcards