elin-mylife

Alla inlägg den 23 februari 2015

-

Av Elin - 23 februari 2015 17:47

Fota i snö är nog det bästa jag vet - Det blir så fina bilder då :)

Jag tycker att det är jätteskönt att snön är kvar, och att det snöar lite till är ett plus då det hjälpt min allergi idag! Lite snorig är jag men i helhet mår jag fint.
Jag vill allt ha kvar snön en stund till så att jag kan få leva innan allt börjar, men det är ju en smaksak..

Hur känner ni med snön?
_____
Ikväll blir det inte så mycket mer att göra, är klar med alla bloggar och nu sitter jag bara - hm..kanske ska se om The walking dead kommit upp!!

Hoppas att ni haft en fin start på veckan <3

Av Elin - 23 februari 2015 14:29

Idag fick jag hem två JÄTTEFINA priser från Sofias tävling som hon hade för bara ett litet tag sen!

   

Jag vill tacka dig så mycket för dem! :D Blev helt kär i både örhängena och plånboken, verkligen   

Tycker att ni ska ta och kika in hos henne för hon är en sådan positiv och bra tjej, oavsett vad som än händer! 


TACK ännu en gång för dem fina priserna Sofia!!!♥

   

Av Elin - 23 februari 2015 13:42

Ovido - Quiz & Flashcards