elin-mylife

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Elin - 26 februari 2015 22:40

Nu ska jag ta och lägga mig då jag verkligen inte orkar vara vaken. Halsen gör ont och min röst är snart helt borta.. hm. Undrar jag om jag ens kommer ha en röst imorgon! 


Jag har haft hicka 5 gånger idag, och det är inte direkt korta stunder! (Varför får jag jämt hicka när jag har ont i halsen? xD Inget som är läskigt direkt, utan roligt men ändå). 

Hoppas att NI haft en fin torsdag!   


Vad som händer imorgon får vi helt enkelt se, beror ju på hur jag mår osv. Håller tummarna att jag är friskare imorgon!!!   



Godnatt fina människor  

-

Av Elin - 26 februari 2015 22:07

Av Elin - 26 februari 2015 17:24

Var i Karlskoga idag med Hanna, mamma och Sara. Vi var inne i lite olika butiker och tittade, då jag ÄNTLIGEN hittade ett par byxor som passar mig!!! Wohoo säger jag, sjukt chockad!
Lite ovanliga är dem dock men så snygga och bekväma! Jag tycker om dem jättemycket - folk får tycka vad dem vill om dem!

Hade jättekul idag iaf :)

Dock idag så känner jag mig lite dålig, börjar verkligen bli sjuk - något jag inte ser fram emot. Visst, bättre nu än när det är skola, men ändå..hrmf!

Har ni haft det bra? :)

Igår så var det nog bästa dagen på länge, BARA skrattat i princip! Underbart!!!
Vi har planerat lite, både för Liseberg och sommaren överhuvdtaget - något jag ser fram emot jättemycket!<3

Resten av dagen nu ska jag vara lite för mig själv, senare blir det att svara på era kommentarer och kika in på era bloggar!
Ursäkta för att jag inte gjorde det igår, men ibland behövs det lite egentid och inte BARA behöva sitta fastklistrad framför en skärm.. Tror att dem flesta vet att det behövs då bloggen är en stor plats för en, det tar en rejäl tid för en som dem flesta inte tror (ex. Jag visste verkligen inte det efter något år då det sakta började mer och mer efter att jag startat bloggen, att det behövs mer tid än man har ibland!) - det behövs väldigt mycket tid för mig då jag vill ha det så bra som möjligt, sen tar det tid och veta VAD man ska skriva, hur, planera bilder m.m, så bara är det inte...

Önskar er en fin kväll!<3

Bjur på en vacker bild på en vacker människa ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards