elin-mylife

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Elin - 10 februari 2015 21:49

Jag är så himla less på skiten! Jag vill bara ha ett långt jävla lov, långt härifrån! Slippa allt jävla plugg, skolan över huvudtaget.
Hela min dag har gått åt att plugga, både SO och spanska. Jag har pluggat nästan hela tiden, förutom när jag tagit små små pauser (men jag får ändå inte in SOn i huvudet hur mycket jag än tränar..spanskan gick perfekt att få in) och allt har gjort så att jag glömt bort mig själv - jag har inte ens hunnit DUSCHA för att skolan tar över! Är inte det lite sjukt?

Jag vill bli vuxen. Flytta långt bort från alltihopa, få ett jobb och leva så som JAG vill! Utan skitplugg...

Gråta är fan det ända jag kan göra just nu! "Jag orkar inte mer" är det ända jag vill säga, men mitt hjärta säger annat - att jag ska fortsätta kämpa!
______
Nu ska jag tamefan gå och lägga mig så att jag kanske kan få den sömnen jag behöver. Har nämligen inte fått sova så bra i några nätter. Därefter vakna upp till en fin och bra dag då det först är kortdag i skolan och sedan gå ner på stan och klippa sig! Längtar!!! Få bli lite ompysslad och känna sig lite fräsch med för den delen :)
Före och efterbilder kommer!
Efter det ska jag hem och råplugga till provet.

Hoppas att ni haft en fin dag! Det har jag, i alla fall i skolan :)

Höres imorgon, om inte får ni ha det gött tills vi ses! (Ursäkta för usel uppdatering och kommentering på era bloggar! Jag skäms över mig själv, men jag vill först och främst lyckas i skolan..)

Kärlek till er<3

Av Elin - 10 februari 2015 17:03

Av Elin - 10 februari 2015 16:05

Väntar just nu på att jag ska komma hem då jag måste plugga. Fick idag reda på att vi har ett spanskaförhör imorgon på närmare 60-70 ord som jag inte kan, känner mig så jävla stressad! Kommer få läsa på hela kvällen! Hm...önska mig lycka till!

Tack och lov är jag inte så trött så det här ska allt gå. Ska försöka uppdatera er senare ikväll! :) önskar er en fortsatt bra dag <3
Kram

Av Elin - 10 februari 2015 06:59

Vinnaren av ett skal från Idiwa är... -klicka på bilden för att komma till bloggen!

Ett stort grattis till Malin och ett jättetack till er alla som var med i tävlingen! Jag trodde inte att så många skulle vara med, men jag hade total fel. Det var verkligen superkul och jättespännande    Tack!!♥


Nu Malin får du ta och kolla din mail så att ditt skal snart blir skickat! :) 


Önskar er en fin tisdag♥

Ovido - Quiz & Flashcards