elin-mylife

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Elin - 16 februari 2015 23:45

Blir ett sent inlägg nu då jag inte helt enkelt känt mig på topp! Varit ledsen och saker och ting föll emot mig, gråtit ungefär hela kvällen och nu svider mina ögon. Dock bättre med mig nu än förut. Bråkat med mamma och så är det pluggandet igen..:/ men det ska allt fixa sig!

Tack för att NI alla är så rara, ni ska veta hur mycket det betyder för mig!! Allt!<3

Fick reda på SOprovet idag och det gick bättre än förväntat! Är nöjd! :)
Pluggat på engelskan - dock kan jag inte lämna in den på sidan där vi ska det så vet ej hur jag ska göra nu! Får ta ett snack med henne på onsdag, om hon är i skolan då så att säga!
Pluggat lite spanska också.

Hoppas att ni alla haft en fin dag<3 nu blir det läggdags! Godnatt<3

-

Av Elin - 16 februari 2015 20:04

Av Elin - 16 februari 2015 09:30

Ni har nu länge undrat vad det är som jag hållit hemligt så länge, varför jag är så glad och helt enkelt gått och haft för mig själv, med min familj då!

Jag har varje dag velat berätta för er, men jag har inte kunnat då jag ville ha det glädjande för mig själv ett tag och bearbeta det. 
Även idag blev det en hemlighet till som jag fick reda på, jag blev dock inte lika chockad som för den första men glad blev jag för båda två!

Det har stärkt mig så sen början och jag har blivit både mer positiv och glad för allt!   


Det var förra söndagen allting började. Det var en vanlig dag och jag gick runt och pysslade lite med mina grejer. Tobbe och Anna var hemma hos oss och dem satt i köket med mamma, Ida och pappa. 
Tillslut ropar Tobbe på mig att jag ska komma dit, så jag går till köket (och mitt i allt kommer Linus). Det blir tyst och ingen säger något så jag går fundersamt därifrån. En stund efter skulle vi fika och då hade också Sara och Dennis kommit in. Vi sätter oss vid bordet och pratar och helt plötsligt säger Tobias: "Ni ska bli fastrar!" Jag reagerar först lite konstigt och tänker "Jomen det vet jag att jag kommer bli någon gång". Därefter när dem säger månad så fattar jag..Jag ska bli FASTER! Chockad blir jag och fäller tyst några tårar. Jag blev glad och insåg snabbt hur jävla kul det ska bli!

Sen att Tobias och Anna ska bli föräldrar, det är helt MAGISKT! De två passar så bra, de är så snälla och goa, de är så värda å bli föräldrar!♥ Otroligt GLAD för deras skull!!!

Jättekul att jag ska bli faster med, låter dock som att jag är drygt 45 år nu..xD HAHAH


I slutet av augusti, början av September kommer pyret♥ Längtar verkligen dit!♥

_______

Idag satt vi och pratade om barn, om Anna och Tobias, om dop och giftermål. Vi kom in i "när" dem då skulle döpa sitt barn då och så säger Linus "Ja då kan vi ju ta det i samband med vårat.." och vi tittar på dem med stora ögon och jag förstår precis på direkten! Jag log stort och tårarna höll nästan på och rinna återigen men jag lät det stoppas. 
Jag ska alltså bli MOSTER OCKSÅ!!! Gaaaah - ungar överallt!!!!

Jag har länge vetat om att det nog snart var på gång för deras del med då Dennis börjar bli lite äldre nu och de vill ha dem jämngamla! Jag är SUPERGLAD och jag längtar bara tills att jag får se dem små busungarna!!   

Wihooo!! Sa ju att 2015 skulle bli ett bra år!    

 

Önskar er en fin dag, för det ska JAG försöka ha!!!♥

Ovido - Quiz & Flashcards