elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Jag är bara ivägen!!

Av Elin - 5 februari 2015 20:24

Min dag har varit lite upp och ner idag. Speciellt i skolan. Vill bara gråta. Hm.. blev ett litet "gräl" och jag kände mig så himla förbannad och ledsen, slutade och prata efter det. Satte mig i ett hörn i min egna lilla värld för att lugna ner mig och tänka. Kände att det behövdes... och just nu känner jag att jag behöver vara för mig själv, t.om i skolan. Är bara ivägen där!


Efter skoldagen ändrades det och blev till en grym dag! Jag följde med Hanna hem. Vi pratade och gjorde det gamla vanliga som vi brukar göra xD 

Pluggat lite SO under kvällen, duschat och nu ska jag försöka svara på lite kommentarer innan jag lägger mig - dock tror jag inte att jag hinner det då jag måste komma i säng tidigt! Men det blir imorgon annars, det lovar jag.

Tänkt mig att jag ska få lite mer sömn så att jag är lika pigg imorgon som idag.

______

Stretchat idag och försökte gå ner i spagat hos Hanna, gick lite så där, men väl hemma gick det bättre och jag kom nästan ner. Mamma bah "What?!" och jag kände så jag med xD HAHAH 

Får göra det imorgon med så ser vi hur det går då - skulle så gärna vilja kunna komma ner i spagat, min dröm!   


Hoppas att ni alla haft en fin dag och får en lika fin imorgog då det är fredag! Gosh så skönt!

Godnatt♥

 
 
Linn♡

Linn♡

5 februari 2015 21:50

stackarn.....så tråkigt att det har varit så! Hoppas du mår bra nu? ♥
Love you!
--------
Sv1; Jo min dag har varit bra^^
Sv2; OJ om 2 veckor?? så jobbigt! Men då kommer det kännas såå skönt:)) ♥♥
Sv3; awwwww tack underbara & bästa du!!!
-------
Hur du än mår, så ska du komma ihåg att DU ÄR BÄST. ♥ Jag vet inte vad mer jag kan säga<33 för det är du!
Massa massa kramar, sov gott:*
Love u!♥♥♥♥♥♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

6 februari 2015 16:30

Du är inte alls ivägen gumman <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards