elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Jag gått och har skaffat Instagram jag...

Av Elin - 22 februari 2015 21:03

Vet inte om jag börjar bli förkyld då halsen bränner och mina ögon svider! Kan också vara pollenallergi. Hm..känner att det är lite väl tidigt för det, men vem vet? Märks på djuren och växter utomhus att de är på G, så skulle inte förvåna mig! Skönt och veta att våren är på gång, men på samma sätt så känns det inte kul då jag kommer få dras med allergi framöver. 


Dagen har rullat på, men gått riktigt segt! Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut, men nu är det kvälla och jag sitter och väntar på att klockan ska bli tio.  


Inte hänt så värst mycket idag - (ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte kollat in era bloggar, men inte orkat någonting idag - ska försöka göra det nu, annars imorgonbitti). Varit på en långpromenad idag med familjen iallafall, och det var underbart att komma ut! Resten av dagen har jag latat mig...hm.. Chockerande för mig så skaffade jag Instagram idag (!!!) - Trodde jag aldrig att jag skulle göra, men idag tog jag det initiativet. Elinnordwalll heter jag där, ifall någon undrar   

______

Har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon, kanske att jag och Sara skulle åka till Karlskoga - men hon visste inte precis - antingen måndag, tisdag, onsdag blir det av iaf :) sen i veckan blir det nog att träffa lite friendos. Var ett tag sen vi sågs utanför skolan och hittade på något, men skolan tar verkligen över så mycket så man hinner inte! Men nuså så ska det allt hända grejer   

Skönt att slippa gå upp kvart i sju imorgon iallafall, utan få ligga och sova hur länge jag vill! Bara få ligga och dra sig.. Wihoo!!


Armen känns MYCKET bättre idag, lite stel men den ska jag träna upp lite granna - så som jag gjorde när jag bröt den. Hjälper super mycket!


Magen värker.

Hoppas att ni haft en superfin dag idag!<3
 



 
 
natalia

natalia

22 februari 2015 21:59

Såg att du började följa mig innan ;D Kul att du skaffat insta :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

22 februari 2015 22:00

Ja absolut! :D

 
malin

malin

23 februari 2015 06:57

Vad kul med insta, tycker så om det då det är så smidigt att bara följa när man vill se foton! :)

http://www.majzans.vimedbarn.se

Elin

23 februari 2015 16:54

Ja absolut! :)

 
Annie

Annie

23 februari 2015 08:43

Vad trist med förkylning eller om det är pollen, kan också känna av pollen ibland :( Hoppas det känns bättre snart! :)

Vad kul att du skaffat insta! är det ok om jag lägger till dig? :)

Vad skönt med ledigt för dig nu och sportlov, det är du så verkligen värd<3

Sv1: Vad kul att du gillade bilden haha :)
sv2: Åh tack så mycket fina du:)***

Hoppas du får en fin dag :)

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

23 februari 2015 15:25

Vad tråkigt att höra att du inte känner dig på topp, hoppas verkligen inte att det är en förkyldning o allt. Hur mår du nu? :)

Åh vad roligt med instagram, ska lägga till dig med än gång♥♥ heter själv @linnselusan där;) ♥♥♥

Hoppas verkligen att du har en toppen lov-vecka nu!! <33 Det förtjänar duu♥♥♥

Love you, ha de bäst:* ♥♥

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards