elin-mylife

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Elin - 3 mars 2015 21:15

Haft en helt okej dag idag. Jag har inte varit sur eller nåt, utan dagen har bara varit jobbig, tråkig. Hoppas på att den blir lite roligare imorgon! Kan bli det då vi har kortdag, att jag har tid och förhoppningsvis kommer ut i naturen. Funderar på om jag ska ta och jogga. 


Ska NI hitta på något kul imorgon? 


Fick reda på Spanskaprov idag, två styckna, och fyfan vad jag är glad!!! Klarade båda, galant! Haha andra gången jag skulle gå och kolla resultatet dunkade hjärtat så mycket att det kändes som att jag skulle få hjärtinfarkt - även fast jag visste och kände på mig att det skulle gå bra!

Tränat, både i skolan och hemma. Dock gick mamma och jag inte så länge då det började bli mörkt och det var svinkallt ute, men vi "powerwalkade" i en halvtimme. Bättre än inget   

Känner att jag är på G här alltså, bara att jag inte tappar greppet om det när skolan börjar - helt. 


Vill tacka er alla för era fina kommentarer om gårdagens inlägg!<3 Ni är för underbara. Jag fick rysningar så fort jag läste kommentarena, dem berörde mig så. Tack alla. Tack så hemskt mycket! Det är ni, ni och era kommentarer som gör så att JAG fortsätter och är den jag är idag! <3 Många tankar till er!!!


Nu ska jag göra ett snabbinlägg tills imorgon, därefter fixa mig till sängs. Godnatt fina ni<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards