elin-mylife

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Elin - 25 mars 2015 21:32

Av Elin - 25 mars 2015 20:17

Har skrattat idag så att jag fått ont i magen och varit på väg att kissa ner mig. Var en helt underbar känsla!

Varit på glatt humör och dagen har bara bjudit på massa positivt! 


Var hos Hanna idag och vi hade det toppen! Vi gjorde inte mycket alls, utan vi satt och bara snackade, skrattat och halft dog tillsammans. Vi gick därefter en runda   

När jag kom hem pluggade jag lite SO inför prov på måndag - vi ska ha prov om första världskriget..usch :( bara och kämpa på! Läste dock bara igenom det vi skrivit, men imorgon ska jag plugga ännu mer så att jag lyckas få in det i hjärnan tills på måndag!

- Skulle pluggat spanska idag också, men läraren var snäll och tog bort läxan då vi håller på med ett annat arbete på spanskan som vi kan ge tid. Känner mig mycket lugnare och peppad nu då jag kan ta i mer på SOn!!


Skulle tränat idag men det blev inte av då jag måste vänta cirkus en timme efter middagen, annars får jag sådan förskräcklig håll...tiden gick och tillslut var det svart ute så det fick gå. Imorgon kör jag på igen, då blir det både plugg och träning. Ska försöka att få in och kolla in på era bloggar med - tiden räcker inte till just nu dock... Men NI vet att det kommer bli inom en snar framtid, don't worry!   


I skolan idag så hade vi mattetest. Jag vet inte hur det gick, men det kändes rätt så okej. Vi får se hur det gick på måndag, bara och tänka positivt då jag gjorde mitt bästa! :)

En annan liten rolig, men ändå chockande grej är att det går bättre på engelskan. Vi gjorde lite grammatik och det gick förvånansvärt bra!

Jättenöjd över hur mitt arbete verkligen!   


Nu ska jag be mamma klia mig på ryggen, därefter går jag och lägger mig! Godnatt <3

Av Elin - 25 mars 2015 08:30

Jag har många misstag som jag gjort och ångrat så himla mycket men det värsta är nog när jag blev tillsammans med min förra kille...jag vet inte varför jag blev det. Vi kände varandra knappt, men hur han var mot mig gjorde så att jag blev glad och litade på honom. Sedan hade jag alltid tyckt att det skulle vara "coolt" att vara tillsammans med någon äldre kille, dock fick jag ju se hur det var..det ändrades helt och jag fick se hur jävla falsk han var emot mig!

Att han bara spelade ett jävla spel. Han ville bara ha någon för att han kunde, eller göra det som han skrev till mig.. jag visste då vilken falsk person han var, men ändå ville jag fortsätta och gå tilbaka till honom. Jag vet verkligen inte varför, och jag ångrar varenda stund och tid tillsammans med honom!

Jag var en riktigt idiot som litade på honom. Som ville fortsätta och se om det blev bättre....


Men det var inte det ända, han visade ett ännu fulare spel med att förstöra mitt skåp och skriva saker till mig, låter det serriöst? - Han förstörde så jävla mycket för mig. Både MIG och mitt självförtroende.. 


Nu har vi ingen kontakt och det är jag så glad över. Men varje gång jag ser honom i skolan blir jag rädd och tänker på vad han ska göra härnäst..känner hans blickar då och då, och hur hans vänner tittar på mig.

Jag är rädd varje gång jag ska gå till mitt skåp efter lektionerna, rädd för att det ska stå något hemskt.


Han ville se mig stupa, han ville se mig svag, men istället är jag starkare än vad jag var innan alltihopa! :) 

Av Elin - 25 mars 2015 08:00

Hatar att man ser så jävla fet ut....

Ovido - Quiz & Flashcards