elin-mylife

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Elin - 20 mars 2015 22:13

Hur har ni det? Jag hoppas att ni alla har det så bra som möjligt! :) 


Här rullar det på, jag mår superbra, smärtfri från allting! Huvudvärken hoppar, men den har varit betydligt bättre idag Dock hoppar mitt humör, men det finns inget och göra åt det! Tror dock att det kommer bli ändring nu när en är ledig. Massivt gött! 

Inget jag har planerat direkt för helga, men blir lite pluggande och kanske att jag träffar någon vän - ska förstås försöka att komma ut på lite joggingturer. Är hur taggad som helst just nu på att träna - skulle kunna springa en tur nu, dock lite mörkt kanske...xD men det finns ju "huvudlampor", skulle dock få panik i.o.m alla djur!


Hände ingen speciellt i skolan idag förutom att vi försökte titta på solförmörkelsen men tyvärr var det för svinigt väder så vi såg ingenting. Tyckte att det var lite tråkigt, men bara och hoppas att man får se det om 24 år... (Är 39 år då HAHAH, så jävla gammal! XD - nej inte gammalt egentligen, men kan inte se mig som 39) 

Var så trött idag så att när jag kom hem gick jag direkt och la mig, lyckades inte sova så länge men några minuter iallafall. Kändes skönt och bara få lägga sig ner, slappna av och inse att det äntligen är vila och helg!


Jag har hunnit kollat alla bloggar idag och svarat på era kommentarer så just nu känner jag mig riktigt stolt! ;)

Vill bara tacka er alla för fina kommentarer, pepp och för att NI länkar era bloggar så att jag kan få titta in och läsa, verkligen jättekul! :) För ni ska veta, även om jag inte kommenterar på ALLT, eller kommenterar så läser jag alltihopa! Varenda rad. <3 


Ha en underbar helg nu allesammans <3

Av Elin - 20 mars 2015 08:30

Jag är inte så rädd utav mig och har inte någon specifik rädsla...dock kan jag inte direkt säga att jag gillar att stå på scen, det är det värsta jag vet..det är detsamma med att redovisa inför klassen. Jag är inte en sådan person som vill stå inför en stor trupp utav människor och prata. Några få går bra. 

Något jag också har en rädsla för är män, vissa män.

Alltså jag vet inte varför. Dels kan det vara för att många män, gubbar har kollat på mig genom min uppväxt - allt för mycket. Det har gjort mig osäker, både i mig själv och för män. Äckligaste jag vet gällande män. Gå och glo på en. Skärpning! 

Jag har också rädsla för höjder. Usch, värsta som finns! Dock fungerar några höga karuseller, men verkligen inte några pariserhjul..sist i sommras på Liseberg när jag och Hanna åkte LÅG jag verkligen ner i den och skrek...

Finns säkert mer rädslor jag har inom mig, men vad jag kommer på här och nu så är det dessa tre   

Ha en fin fredag!<3

Ovido - Quiz & Flashcards