elin-mylife

Direktlänk till inlägg 20 mars 2015

Jag läser varenda rad.

Av Elin - 20 mars 2015 22:13

Hur har ni det? Jag hoppas att ni alla har det så bra som möjligt! :) 


Här rullar det på, jag mår superbra, smärtfri från allting! Huvudvärken hoppar, men den har varit betydligt bättre idag Dock hoppar mitt humör, men det finns inget och göra åt det! Tror dock att det kommer bli ändring nu när en är ledig. Massivt gött! 

Inget jag har planerat direkt för helga, men blir lite pluggande och kanske att jag träffar någon vän - ska förstås försöka att komma ut på lite joggingturer. Är hur taggad som helst just nu på att träna - skulle kunna springa en tur nu, dock lite mörkt kanske...xD men det finns ju "huvudlampor", skulle dock få panik i.o.m alla djur!


Hände ingen speciellt i skolan idag förutom att vi försökte titta på solförmörkelsen men tyvärr var det för svinigt väder så vi såg ingenting. Tyckte att det var lite tråkigt, men bara och hoppas att man får se det om 24 år... (Är 39 år då HAHAH, så jävla gammal! XD - nej inte gammalt egentligen, men kan inte se mig som 39) 

Var så trött idag så att när jag kom hem gick jag direkt och la mig, lyckades inte sova så länge men några minuter iallafall. Kändes skönt och bara få lägga sig ner, slappna av och inse att det äntligen är vila och helg!


Jag har hunnit kollat alla bloggar idag och svarat på era kommentarer så just nu känner jag mig riktigt stolt! ;)

Vill bara tacka er alla för fina kommentarer, pepp och för att NI länkar era bloggar så att jag kan få titta in och läsa, verkligen jättekul! :) För ni ska veta, även om jag inte kommenterar på ALLT, eller kommenterar så läser jag alltihopa! Varenda rad. <3 


Ha en underbar helg nu allesammans <3

 
 
Linn♡

Linn♡

20 mars 2015 23:15

men åh underbara du! Jo allt är bra med mig♡♡ Hoppas det är det med dig också!
Hoppas du får en jättebra helg<3333
AHHHAHAH håller med 39 känns så freaking gammalt:O OCH långt ifrån...sjukt egentligen...
----------------------------------------
Sv1; AWW tack underbara Elin♡♡ Håller med svart-vita bilder är såå snygga:)))
Sv2; heheh jo idag var jag piggare. Fast nu på kvällen är jag allt trött ;) Så ska försöka varva ner snart:PP ♡
Sv3; Asså Elin!! AWW♡♡ DU är bäst!! Stöttar mig verkligen hela tiden och EXAKT allt du skriver betyder så sjukt mycket. Jag kan helt ärligt inte förstå hur bra människa du är♡
Sv4; Håller med, hade ju varit SÅ rolgit om det vart fint väder..:((
Sv5; Jo So:n kändes bra! Gillar verkligen inte muntligt, så får ändå vara nöjd♡♡♡♡Tusen tack bästa Elin!
Sv6; Elin, DUUU är såå himla fin♡♡ Tröjan kommer ifrån min favvo affär, forever21 ♡♡♡
Sv7; Hoppas huvudvärken avtar♡♡

TUSEN MILJONER KRAMAR TILL DIG ELIN♡♡
Love you:**

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

21 mars 2015 08:53

Med mig är allt bra :D

Åh vad roligt att du är så taggad på träning! :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

21 mars 2015 13:03

Fint och höra! :)

Ohja!!!

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

21 mars 2015 11:54

Skönt att du mådde så bra. :) Ibland är det skönt att inte har några direkta planer för helgen. Det har inte jag heller och det behövs ibland.

http://evahle.se

Elin

21 mars 2015 13:17

Ja, jätteskönt verkligen :)

Nä men precis, bara skönt att göra något litet, spontant eller bara ligga i söffa!
Hoppas att du får en fin "vilohelg" :)

 
Anna Hansson

Anna Hansson

21 mars 2015 19:42

Här var det bra väder men jag missade solförmörkelsen ändå...

http://annaprincesshansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards