elin-mylife

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Elin - 29 mars 2015 20:42

Jag har pluggat en del idag, snarare läst igenom till prov imorgon om första världskriget. Jag kan nästan ingenting och jag är så nervös. Rädd för att det kommer gå åt helvete. Jag vet att jag inte ska ha den inställningen men. Ja, vad ska man säga? 
Det ända jag kan göra imorgon är att gå till skolan, göra provet och göra mitt bästa! Önska mig lycka till, det skulle behövas   


Idag har jag inte gjort mer än att slappat vid datorn och sett på film om första världskriget, plus att jag pluggat. Kände att jag var värd att bara bo i soffan och nästan ingenting göra, få släppa nästan allt och bara tänka. 
Vädret har bjudit på regn idag, tänkte att jag skulle försökt komma ut på en promenad men det blev ju tyvärr inte av så jag ska försöka med det imorgon då jag troligtvis är ledig ifrån allt pluggande!


Känns så skönt och veta att vi bara har fyradagarsvecka i veckan, och veckan kommer bli grymt lugn, förhoppningsvis. 

Vanlig dag imorgon med prov, på tisdag blir det Elevens val hela dagen, onsdag är det vanlig dag och på torsdag har vi möjligheternas då vi får jobba med vad vi vill/måste. Sedan på fredag är det röd dag och vi får PÅSKLOV! 

Längtar jättemycket till påsklovet. Jag har inget alls planerat, men bara få släppa allt, träna på och må bra!


Hoppas att ni haft en fin dag och att ni inte glömt att ställa om klockan!  Läskigtsnabbt klockan gick idag när vi ställt om klockan, den bara SPRANG iväg! Kändes som att halva dagen redan gått när jag vaknade. Fy. 

 
Nu ska jag dra mig och fixa några snabba tidsinställda!
KÄRLEK TILL ER!

Ovido - Quiz & Flashcards