elin-mylife

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Elin - 27 mars 2015 22:10

Jag funderar på en liten bloggapaus nu under helgen tyvärr. Tankarna bara går runt i huvudet och jag har sådan ångest så det inte sant.. håller på att få panik.

Jag har också plugg nu under helgen som jag måste sitta och läsa på, dock får jag inte tankarna på det, det går vekligen inte! -Medans jag läser så rusar tankarna in på annat. Jag försöker att koncentrera mig men det är så himla svårt. Det är som bortblåst. 

Känner att det ska bli skönt med lov snart....


Jag måste också fundera hur jag ska göra. 



Hoppas att ni haft en bra dag! Något speciellt som ni gjort och kommer göra i helga? 


Idag blev min dag så himla bra, jag blev så glad och lite chockerad på samma gång så jag satt och grät för det. Jo jag fick en kommentar från BÄSTA Natalia. Ja, jag blev otroligt glad då jag hade en jobbig och tråkig dag, så kom något sådant fint och ändrade helt på dagen!
Tack för det vännen :*

  

Jag vill också tacka ER andra så himla mycket för att ni stärker mig, varje dag, för era kommentarer!<3

 




Av Elin - 27 mars 2015 14:45

Dem passar PERFEKT, lite chockerande då jag köpte dem på internet! :) Kanske skulle tagit en storlek mindre men då vet jag det till nästa gång! Superstretchiga och supersköna!! :D

Önskar er en fin helg <3

Av Elin - 27 mars 2015 08:30

Det är så många personer som jag lärt känna och kommit närmare på bara så kort tid, även fast jag känt en del i mer än ett år och vissa bara några månader. 


-Dock tror jag att det är en tjej här i bloggvärlden som jag "träffade" för bara några månader sedan. Hon är en helt underbar tjej som är så positiv och glad - kan inte förstå att en människa kan vara så glad och positiv HELA TIDEN!?


Hon förstår mig till tusen och peppar mig allt var hon orkar. Önskar en massa lycka till och skänker SÅ mycket glädje i mitt liv.

Varje dag längtar jag tills att jag kommer hem från skolan och kan gå in på hennes blogg, läsa och kommentera, sen är det ALLTID kul att logga in här med och se kommentar från henne! -(Uppskattar verkligen alla era kommentarer verkligen, inte menat så!<3) 


Hon gör verkligen min dag, speciellt när man har en dålig dag då hon kommer med sjukt mycket peppande och stärkande ord. BÄST är hon!


Finns så mycket jag kan skriva om denna person. Om bästa Linn. Tack. Tack för att du finns hos mig och tror på mig<3

Ovido - Quiz & Flashcards