elin-mylife

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Elin - 23 mars 2015 20:07

Av Elin - 23 mars 2015 18:16

Idag gjorde jag det. Jag såg henne, men jag var osäker. Jag gick men vände snabbt om. Tillslut frågade hon hur vi mådde och jag kunde då få ur mig och fråga om jag kunde komma till henne och prata.
Fick då en tid imorgon vid halv fyra! Känns skönt att jag har fått en tid till att prata med henne, dock är jag så himla osäker och rädd. Jag vill inte prata då jag är rädd för att börja gråta, men på samma sätt skulle det vara skönt för mig...mer om detta imorgon när jag varit där!  


Idag har det varit en bra dag och jag hoppas att NI också haft det! 

Satt i kiosken idag på skolan från nio till tre + att jag redovisade en hemkunskapsuppgift! Var nervös men varvade ner då jag stod "bakom" alltihopa, gick superbra och jag känner mig sjukt nöjd :D

Pluggat lite engelska så förhoppningsvis kan jag den, dock är jag lite skakig på att översätta till svenska, men men - jag gör mitt bästa! 

Nu ikväll ska jag svara på kommentarer och bloggar, om jag hinner och om det är uppe ska jag kolla på The walking dead med. Slapp kväll...


Gårdagens reaktion känns fortfarande lite idag. Både i halsen och munnen, men det är MYCKET bättre om man säger så!

Vi tror vi vet vad jag kan vara allergisk emot, dock inte säkert så ingen idé att säga det än om det inte är klart. Vi ska iallafall köpa det och pröva det igen och se om samma sak händer. Om det fortsätter får vi åka in och ta prover för ett svar måste vi ha då det var sjukt obehagligt och så att det inte blir intensivare nästa gång jag äter...


Imorgon är det bara 8 skoldagar kvar i skolan tills lov. UNDERBART!

Först imorgon blir det skola, sen plugg om jag har det och därefter träning ifall att vädret håller! Taggad till tusen:D

 

Stor kram på er allihopa!<3

Av Elin - 23 mars 2015 13:30

 

Av Elin - 23 mars 2015 08:30

Jag har så sjukt många personer som jag skulle vilja träffa just nu. Både personer i min närhet, men också personer från bloggvärlden!

Jag har så många vänner, även fast jag inte tror det själv, men dem finns där och då vet jag att dem verkligen är dem rätta för mig. Som jag bör ha hos mig, hålla hårt om - och som jag verkligen vill ha här och bara kunna få träffa dem, varje dag, om jag kunde! 


Jag kan inte välja EN person som jag vill träffa just nu, det är för många och det skulle bara kännas elakt om jag valde den eller den personen. - I dagsläget så är det tre personer som jag hemskt gärna vill träffa och det kommer vi tyvärr inte göra nu (inte iallafall två av dem), inte imorgon och inte heller om någon vecka. Men om några månader kanske. 

Personerna vet själva vilka dem är


Jag hoppas iallafall att dem personerna känner samma sak gällande mig. Att dem verkligen vill träffas, inte bara för att hitta på något utan för vem jag är som person med! Att dem vill lära känna mig mer, för det vill jag angående dem! :)

rldens goaste människor

 

Inom en snar framtid kommer vi träffas.

Det vet ni så väl.


Ni får ha en trevlig start på veckan medans jag och Alice sitter i kiosken och slipper undan lektioner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards