elin-mylife

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Elin - 4 mars 2015 23:56

så passade jag på och göra ett quiz om vilken bloggare man liknade. Går att göra det på Aftonbladet! :)

Nu hoppas jag att jag kan sova, är inte ett dugg trött, men jag måste. Då kör vi, sex timmars sömn....

Natti <3

Av Elin - 4 mars 2015 20:49

Att sitta där och ingen bryr sig om en, det är ett krossat hjärta det. Att se, höra folk som skrattar, pratar och man själv sitter i ett litet hörn krossar ens hjärta ännu mera. 

Jag försökte, jag försökte flera gånger, men när folk själva inte tar mer initativ stoppas mitt - Men då vet jag vart folk står, så jävla trött på att ge nya chanser om och om igen till andra människor, göra dem glada och sen får man ingenting tillbaka. 


Funderat flera gånger på detta och idag kom det återigen, funderar ärligt på att byta skola, klass där jag kanske kan bli lite accepterad...

När jag därefter skulle hem så satt jag och Asha å pratade litegranna i ett litet hus på skolan där skolsköterskan och kuratorn sitter - så kommer en jävla kärring och SKÄLLER ut oss när vi inte gjort någonting! Hon ber oss hålla käften, när vi bara satt där och faktiskt pratade lågt. Hon själv skrek och hade KLACKSKOR som lät som fan, så det kom från rätt käft!

Blev så jävla förbannad på henne och höll på och kasta min väska på henne. Jävla Kärringsfittjävel. 

För att bli på lite bättre humör och får bort alla tankar så tog jag mig en springtur. Det var värt varenda minut! Känns i kroppen nu efteråt, mest i magen och det känns sjukt gött i kroppen så jag ska försöka komma ut imorgon igen! 

Tog mig en dusch efter det och strechade, därefter gick jag ner i spagat (!!!) Dock är jag stel nu så kan inte göra mer, men imorgon kommer jag garanterat göra det om jag går ut och rör på mig och strechar efteråt :) Sjukt coolt, att JAG kan gå ner!


Imorgon är det kortdag i skolan till tio i ett, men jag får nog stanna till halv tre.. vi får se vad som händer efter det!

Hoppas att NI alla haft en bättre dag än mig. Godnatt å ha det fint!<3

Av Elin - 4 mars 2015 16:17

Det får bli lite Walking dead innan jag drar ut på en joggingtur, känner att jag lär behöva det idag.
Många tankar i huvudet idag, speciellt om dagen.

Uppdaterar er senare. Kram på er!

Av Elin - 4 mars 2015 08:30

Ha en fin onsdag!<3

Ovido - Quiz & Flashcards