elin-mylife

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Elin - 26 mars 2015 20:34

Ursäkta för att jag varken hunnit uppdatera er och kollat in på era bloggar, jag har haft för mycket för mig idag, både hemma, skolan och i tankarna. Dock har jag inte hunnit plugga så mycket då tankarna rullat på, saker här hemma och min panikångest. Jag har sådan panik för morgondagen, känns som att jag snart kommer börja gråta och på samma sätt dö - jag vill inte, rädda mig någon!


Har varit så trött idag så att det inte varit klokt, trodde att jag skulle somna i skolan och sen nu under kvälla..kan dels bero på mina sömnsvårigheter jag haft i veckor nu då jag vaknar en timme innan jag ska gå upp - varje morgon! Det leder till det ena och det andra, ex. att jag har så himla svårt att koncentrera mig i skolan. Jättejobbigt verkligen då det är bra så jag lär mig och kommer ihåg till prov osv...men det blir som bortkastat.

Hoppas att jag kan sova tills klockan ringer imorgon, utvilad och piggare. 


Dagen idag har inte varit så värst bra, jag var på topp när jag vaknade och stack iväg. Efter en stund i skolan ändras allt.

Jag vet inte varför, kan bero på att jag inte gillar torsdagar. Det är en sådan onödig dag! Hände inget speciellt, det var bara en vanlig och tråkig torsdag..


Det som också var en underbar vårdag med sol och gräs har blivit till en snöig- och slaskig höstdag. Är som att slush ligger överallt på backen nu - blääe!!

 

Hoppas att ni mina fina vänner har haft en bra dag!<3

Nu innan jag lägger mig ska jag läsa igenom första världskriget.

 

Imorgon är det fredag. Jag vill inte att du kommer till mig. Har sådan ångest så att jag sitter och gråter - åh är en sådan tönt.

 

Ingen vet vad jag menar och det kommer förbli så...



Av Elin - 26 mars 2015 09:36

Av Elin - 26 mars 2015 08:30

Många av er skulle nog säga erat rum eller på någon strand en härlig sommardag, men jag kommer säga något helt annat jag..
Jag vet inte varför jag just tycker att detta är min favoritplats, men där känner jag mig välkommen och det är ett sånt mysig och varmt ställe - Farmor och farfars hus. 


När jag var liten åkte vi ofta dit, jag sov över där och om jag fick bestämma själv så ville jag oftast sova och vara där hela tiden! Minns frukoststunderna, tvtittandet kvällarna när jag fick sova där en stund när vi bara var där för att hälsa på och på väg till dem i famors bil - vi hade fått besinstopp (tror jag) och det kröp en spindel på farmor säte - HAHA skrek som f*n och farmor fick lika mycket panik som mig xD HAHAH


Sedan är det mitt favoritställe för att DEM gör det till det också! De är otroligt trevlig och så mysiga som farmödrar och farfadrar ska vara :) de vill vårat bästa och det är det jag gillar med det!<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards