elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Jag känner mig glad, lugn och PEPPAD!

Av Elin - 25 mars 2015 20:17

Har skrattat idag så att jag fått ont i magen och varit på väg att kissa ner mig. Var en helt underbar känsla!

Varit på glatt humör och dagen har bara bjudit på massa positivt! 


Var hos Hanna idag och vi hade det toppen! Vi gjorde inte mycket alls, utan vi satt och bara snackade, skrattat och halft dog tillsammans. Vi gick därefter en runda   

När jag kom hem pluggade jag lite SO inför prov på måndag - vi ska ha prov om första världskriget..usch :( bara och kämpa på! Läste dock bara igenom det vi skrivit, men imorgon ska jag plugga ännu mer så att jag lyckas få in det i hjärnan tills på måndag!

- Skulle pluggat spanska idag också, men läraren var snäll och tog bort läxan då vi håller på med ett annat arbete på spanskan som vi kan ge tid. Känner mig mycket lugnare och peppad nu då jag kan ta i mer på SOn!!


Skulle tränat idag men det blev inte av då jag måste vänta cirkus en timme efter middagen, annars får jag sådan förskräcklig håll...tiden gick och tillslut var det svart ute så det fick gå. Imorgon kör jag på igen, då blir det både plugg och träning. Ska försöka att få in och kolla in på era bloggar med - tiden räcker inte till just nu dock... Men NI vet att det kommer bli inom en snar framtid, don't worry!   


I skolan idag så hade vi mattetest. Jag vet inte hur det gick, men det kändes rätt så okej. Vi får se hur det gick på måndag, bara och tänka positivt då jag gjorde mitt bästa! :)

En annan liten rolig, men ändå chockande grej är att det går bättre på engelskan. Vi gjorde lite grammatik och det gick förvånansvärt bra!

Jättenöjd över hur mitt arbete verkligen!   


Nu ska jag be mamma klia mig på ryggen, därefter går jag och lägger mig! Godnatt <3

 
 
natalia

natalia

25 mars 2015 21:33

Tack för att du var med i min tävling! Den är nu avslutad, kika in o se om DU vann! :)

Kram!

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

25 mars 2015 22:21

Kul att få vara med! Ska jag absolut :)
Stor kram!

 
natalia

natalia

25 mars 2015 21:35

Åh blir så glad av att läsa att du mår bra, är peppad o har kul!

Bästa Elin <3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

26 mars 2015 21:29

Så skönt att höra att du skrattat så mycket, det är riktigt härligt med såna stunder!!<3 :***

Du är så duktig som ändå försöker få till träningen! Men ibland går det verkligen inte att hinna med allt, bara att ta igen det senare!<33 :**'

När ens mamma kliar en på ryggen är så mysigt, haha! XD :*
Puss & Kram fina DU!<3 :**

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

26 mars 2015 22:45

men ååhh så underbart att läsa♡♡ hihihhi
Lycka till med allt plugg, du är bäst Elin glöm inte det♡♡♡♡♡
Du ser ju, allt löner sig<333

Åhh klia på ryggen...det är verkligen bäst.....åhh♡♡♡♡♡ Miss that<333

Hoppas allt är bra!! Sorry, har inte hunnit kolla din blogg nu idag/igår♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards