elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 februari 2015

Rallycross - "Jag ska inte betala"

Av Elin - 7 februari 2015 22:04

Har haft en UNDERBAR dag idag!! Varit på topphumör och mått som bäst   


Var idag iväg och kollade på rallycross med mamma, pappa, Tobbe och Anna. Trodde att det skulle vara sjukt tråkigt, men jag tänkte att jag följer med för annars skulle jag bara sitta hemma vid datorn och plugga..

Vaknade halv sju, trött men jag låg vaken tills pappa kom in och sa att jag skulle gå upp vid sju. Gick upp och fixade iordning mig, vid åtta åkte vi och hämtade Brosan och Anna. Därefter drog vi iväg, åkte i cirkus två timmar och när vi kom fram tittade vi på Rallycross.

Solen lös och värmde en, varma kläder, glatt humör och allt var bara underbart! Det var så roligt och stå å titta när det körde, äta matsäck och prata. 

 

På hemvägen stannade vi och åt på en resturang - var så jävla skrämmande på resturangen (!!) En som ätit skrek till han i receptionen att han inte skulle betala för att maten smakade skit och så drog han ut - blev värsta grälet, han skulle få polisen på sig om han inte betalade och allt - och jag tyckte att det var så jävla rätt av han som jobbade där att säga så! Maten smakade inte ett dugg dåligt (och varför skulle just HAN få "dålig" mat?!) och han skulle betala oavsett - förutom om det låg värsta hårstrået i det - men det är en annan sak! :S

Sedan stod han utanför resturangen och var som en jävla idiot, tre år eller!?

 

Blev så jävla förbannad för att han inte gjorde rätt för sig och så skulle arbetarna få skit för något bra som dem gjort och som han ätit upp! Finns så många idioter. 

 

Nä fy fan - ät, håll käft och gör rätt för dig ! 

______

Svarat på kommentarer, men inte hunnit kolla alla bloggar än - ska göra det imorgon då jag är sjukt trött nu eftersom att jag varit vaken sen halv sju!

Imorgon ska jag försöka kolla alla bloggar/blogga, fixa blommorna, plugga och ta på lösnaglar   full rulle!


Godnatt♥

 
 
Linn♡

Linn♡

7 februari 2015 22:49

åh blir verkligen så sjukt glad av att höra att du har haft en toppen bra dag & att du mår bra♡♡♡♡♡ Värmer♡♡♡♡ Vill alltid att du ska må bäst...men ibland vet jag inte vad lilla jag kan göra. Så det är verkligen så härligt att höra att du haft en bra dag!!:*
Lät jätte mysigt♡♡♡
--
Håller helt med dig om han på resturangen!! SÅ sjutk idiotisk av han. Maten var säkert jättegod, och om den inte är det så får han som åt det ju bara acceptera, han kan inte göra så för att han inte gillade just den matträtten, alla tycker olika om maten, och han har ju inte alls smakat på allt! SÅ korkat.....

Hoppas din dag imorgon också blir jättebra♡
Tusen kramar till dig!! Love you!!!! ♡♡♡ Sov gott<33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

8 februari 2015 00:06

SÅ härlig bild!

http://amandapaulinaa.blogg.se

 
Ebba

Ebba

8 februari 2015 12:01

Låter som en toppen dag!<333
Men usch, vilka människor det finns! Ibland blir man så irriterad när folk beter sig så där! =(

Sv 1; Jadå, vi hade det väldigt kul! Så skönt att kunna hitta på något annat och bara ha kul! =)

Åhh tack sötis!<33

Precis, dom får skylla sig själv. Det jobbig är bara att mitt ex är en av dom idioterna... Men jag själv skulle ALDRIG falla mig in att röka, min farfar har gjort det hela min uppväxt vilket gett mig en tankeställare, plus astman då.

Sv 2; Haha, jaaa! ;)

Hoppas oxå du slipper skiten! Åt mig så är den halvt borta men ändå inte, värre när jag var liten och hostade tills jag spydde (utan att ha ansträngt mig ett dugg). Ändrade min kost rejält för ungefär ett år sedan och det hjälpte mycket, så bara när jag är förkyld kan jag behöva ta medicin. =)

Love U! Puss & Kram! Ha en jättebra dag!<33 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

8 februari 2015 12:04

Vilken toppen dag <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards