elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

"Skrinsjotta" inte!

Av Elin - 16 mars 2015 20:30

Shit vilken seg och dryg måndag jag haft. Kändes som att den aldrig skulle ta slut... började segt och fortsatte likaså.. hoppas på att morgondagen går lite snabbare!


Förövrigt har jag haft en bra dag, förutom att huvudet värker och en förkylning sakta kryper sig på - trodde att jag skulle få influensa förra veckan då familjen hade det, men den bröt inte ut - var bara trött och seg. Dock börjar den som sagt nu. Hoppas att en slipper det här, speciellt på torsdag (!!) 


Haft en vanlig dag med cupcakebak på hemkunskapen - och ja dem blev supergoda!  - Slapp redovisa mitt grupparbete!

Därefter på slöjden vart det lite genant...   bara Alice vet vad jag menar...haha   

Hemma fick det bli engelskapluggande och därefter en promenad på en timma - kan ju säga att det var långt och pustande. Kändes sjukt gött att komma ut ska jag säga er, att få röra mig och tänka i en massa!

När jag kom hem fortsatte jag att plugga, matte och NO. 


Har ni haft en bra dag? Eller var det en lika seg som för mig?  


Imorgon ska jag fortsätta att plugga, dock bara NO då jag trodde att jag hade ännu mer, men ikke.

Trodde att veckan skulle bli mer plågsam och värre än den här - ska verkligen inte klaga, skönt att äntligen ha en lugn vecka, då kan ju tiden gå till mer frihet och träning!   Underbart! 

(La upp tidsinställda igår men hade knappt någon tid att fixa och trixa så som jag ville ha, men ja hoppas att dem duger - haha lite roliga inlägg som JAG tycker är kul att läsa ;))


Nu ska jag försöka stretcha, svara på kommenaterer och kolla in era bloggar - tid, tid, tiiiiid! Jag behöver mer tid på dygnet... 

     

- HAHAHHAHA DÖR

 
 
Annie

Annie

16 mars 2015 20:50

Trist med en sån dag .. jobbigt med sega dagar! :(
hoppas morgondagen känns bättre<3

Vad trist med förkylning .. hoppas du slipper bli sjuk!

Sv: Tack så mycket!* Ja jag hoppas det ;):)
Min dag har varit bra :) Har träffat en kompis på dan, kul :)
Tog bilen hem till henne och hon bjöd på lunch och fika ;)
Sen har det blivit en hel del pluggande idag igen ;)
Känner mig så trött nu .. så blir nog bara tv en stund, sen sängen!

Krya på dig och massa kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

16 mars 2015 22:29

Hoppas INTE att du blir sjukt eller något sådant♡♡
MUMS vad gott med cupcakes, blev sååå sugen nu hhahaha:((
-hahahah skrinsjotta XDXDXDXD
Vad skönt att det verkar som en lugn vecka ändå nu! Önska jag hade det hahah<33
(btw, ville svara på dina kommentarer & kolla din blogg även fast jag skrev på min blogg i godnatt inläggen att jag inte skulle svara på några heheheh:PP)
-----------------------------------------------------------
Sv1; ahhah aww tack♡ Det tror jag allt att du är!
Sv2; Lärarn får välja om den vill ha nationella, och våran lärare ville tydligen det:OOOO :((((
Sv3; TUSEN TACK UNDERBARA ELIN♡ Det stärker mig såå sjukt mycket!!! Helt sjukt! TACK TACK TACK!! Jag ska verkligen tänka på allt det imorgon när jag sitter och skriver, 200 minuter, såå länge:O
Sv4; DUUU är vacker♡♡
Sv5; Ja jo träningen var rolig! Jobbig i början, men roligt sedan på slutet då vi hade staffeter och hinderbana;))

Hoppas du får en jättebra vecka!!
Tusen miljoner kramar till dig, DU ÄR BÄST love you♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

16 mars 2015 22:33

Usch vad jobbigt att din dag har varit så seg. :/ Hoppas du snart mår bättre! Min dag har också varit rätt seg faktiskt...

http://evahle.se

Elin

17 mars 2015 20:38

Ja usch, jag hatar sega dagar! :/
Tack :)

 
Annie

Annie

17 mars 2015 07:36

Sv: Varsågod fina du<3
Och tack så mycket! :)* Ja det var så kul att träffa henne ;)

Hoppas dagen idag känns/blir bättre<3

Kram på dig***

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Elin

17 mars 2015 13:44

Tack, detsamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards