elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Snart blir det ett farväl.

Av Elin - 28 mars 2015 23:15

Snart är det vår tur igen att ge bort en ängel. En klar stjärna som snart kommer lysa uppe i himlen. Se ner på oss och skänka oss lycka och glädje, men det kommer inte bli densamma lyckan och glädjen, utan dig. 


Att veta att du snart är borta gör så ont inom mig. Det känns i hjärtat.

Att jag aldrig kommer få se dig mer. Inte få höra dina konstiga men ändå roliga jamar, klappa dig och gosa mig in i din päls. Det gör ont...


Vi ska låta dig vara kvar i några månader till så att du får känna av lite sommar då du verkligen älskar den. Göra din sista önskan sann.

Därefter blir det ett farväl.

 

Jag hatar den här sitsen. Speciellt när jag vet att jag kommer må dåligt och massa tankar kommer inom mig..

Jag vet att du kommer få det underbart uppe i himlen, men här, utan dig. Det blir svårt. 


Hatar dem här tårarna... jag trodde att 2015 skulle bli ett bra år, men efter det här. Nej. 



Jag har haft en hoppig dag. Mycket som hänt, många händelser. Mer än på länge och mer än jag säger till er.

Småpysslat lite hemma, varit hundvakt till Harry - han rymde hemifrån så mamma och jag var tvungen att springa ut och leta efter honom.

Blev så jävla rädd att något skulle hända honom, men på samma sätt arg, både på honom och på mamma som inte hade koll på honom! Mamma hittade honom tack och lov. Blev så himla förbannad så jag sprang in och låste in mig på mitt rum och började böla. -Det var för att jag fick sådan panik för att han var borta, liksom tänk ifall nåt hände honom eller att han bara inte kom tillbaka, sen för att Sara och Ida precis kommit hem när jag kom tillbaka. Skämdes så jävla mycket. 


Gått på en promenad med dem små grynen och sprang lite granna. Pluggat och det gick mycket bättre idag att läsa på då jag var ensam hemma och jag läste högt för mig själv.

Imorgon är det sista pluggdagen, jag kan INGENTING, men jag får försöka se det så positivt som möjligt iallafall. 

(Kommer bli dålig uppdatering imorgon, måste koncentrera mig så mycket jag kan!)    

 

Nu ska jag ta tandborsten och sova. Godnatt!<3

 
 
Sara

Sara

29 mars 2015 08:27

Usch låter inte alls roligt så ger dig bara massor av styrkekramar ! <3 <3

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Maria

Maria

29 mars 2015 11:03

Usch vad jobbigt :/ kan inte mer än säga att jag lider enormt med dig.

Har varit i den sitsen och det är rent ut sagt förjävligt. Det är oerhört svårt.

Man vill inte de ska lida men på samma gång vill man ha dom kvar.

Sjukt jobbigt tänker på dig...

Sv:tack! Jag älskar att måla. Och särskilt när mitt ex påstod att jag inte kan. Då jävla målar jag ännu bättre!

Ja det tyckte jag med! Jag ville tro på honom men igår fick jag reda på något som gjorde att jag aldrig kommer ångra mitt beslut!

En dag efter jag dissade blev han åter igen medlem på dejtingsajten och har sänkt sina standard krav!

Mao desperat! Så mycket ville han ge vårt förhållande en andra chans!

Ja riktigt dåligt att inte ens svar mig. Förmodar att han gick mer än över sina vanliga gränser att ens erbjuda mig en andra chans.

Många kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

29 mars 2015 12:22

Elin....Jag förstår hur det är. Jag fick avliva min Kanin i början av 2014. Jag trodde att 2014 skulle bli världens sämsta år...Jag visste inte hur jag skulle klara av det. Min kanin betydde så sjukt mycket för mig. Men vet du vad, det finns inte man kan göra. Man fick leva med det, det tog sin tid. Men nu i efterhand så vet man att djuret har det mycket bättre, att hen inte lider längre och man får bara komma ihåg alla underbara stunder man fått dela med djuret. Det har varit helt fantastiskt.
Din Katt, världens mest finaste och sötaste katt. Att veta att hen inte längre kommer att finnas och att veta om dagen då hen kommer att försvinna från jorden, det är något av det värsta som finns. Att verkligen gå runt och veta om vad som kommer hända...Utan att egentlgien inte kunna göra något. Men mitt ändå tips är att du får ta vara på denna sista tiden, spara minnen och titta gärna på gamla foton / minnen osv. Tänk på allt som du fått göra med din katt och tänk på alla stunder och år som ni levt tillsammans, hur underbart ni haft det!
Det kommer att vara en jobbig period, och det är inget att gömma. Jag vet att det kanske låter konstigt "men prata" med din katt, förklara för hen hur mycket hen betyder och hur bra ni haft det. Och varför det kommer bli som det blir och att du älskar hen. Jag vet det låter konstigt. Men jag gjorde det med min kanin, och det kändes mycket bättre. Det var som att han förstod.........

Tusen styrke kramar till dig Elin♡♡♡
--------------------------
STORT lycka till med plugget idag bästa Elin!!
Love yuuu♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

29 mars 2015 13:25

Världen är så orättvis ibland..=( Men du vet vart jag finns!<3 Bara att skriva!!<333 :**

Vilken tur att ni hittade Harry!<33

Sv 1; Men åhhhhh, du är så galet snäll Elin!<3 :*** TACK!<3 :*
Jag blir så rörd att jag börjar grina!<3 :** Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig!<3 :**

Sv 2; Ja, du med finis!<3 :*
Sv 3; Vad gullig du är!<3 :*****
Sv 4; Ja, verkligen!<3

Sv 5; Vad ska jag svara FINA du???<33 DU BETYDER ALLT FÖR MIG MED!<3 :*
Önskar verkligen att vi någon dag kan träffas på riktigt!<33333 :***

Sv 6; Tack finis!<3 :*
Sv 7; Det kändes bra, men jag vet inte.. Det känns oftast "bra" och då brukar det gå åt skogen! XD
Hur kändes det för dig då gumman?<333

Sv 8; Tack finaste!<3 :*
TACK, för att du förstår mig och finns där för mig!<3 :*

Love U so much Elin! Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig!<3 :***
Puss & Kram, världens bästa ELIN!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

29 mars 2015 22:43

Finns för dig min fina <3 Styrkekramar <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

30 mars 2015 19:43

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards